رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: سال گذشته حامیان طرح اکرام ۸۹ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

محمدپارسا  رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد با اشاره به همکاری ۱۲ هزار حامی با کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: کمک‌های خیران طرح اکرام مستقیم به حساب کودکان مورد حمایت خود واریز شده است.

او افزود: این کمک‌ها در سرفصل‌های حمایتی، مسکن، درمان، فرهنگی و اشتغال هزینه شده است.
پارسا با اشاره به اینکه یک هزارو ۹۷۵ یتیم از این طرح بهره‌مند هستند، بیان کرد: فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در ارتقای سطح زندگی و رفع مشکلات با کمک‌های دولتی از جمله مزایای این طرح است.
او با بیان اینکه مردم خیر بروجرد از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال به خصوص شب‌های قدر حمایت از ۴۸۵ کودک را پذیرفتند، افزود: نیکوکاران و حامیان خیراندیش می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد، سایت www.emdad.ir یا #۰۶۶*۸۸۷۷* در این طرح ثبت‌نام نمایند.
طرح اکرام و محسنین یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در راستای ارتقای سطح معیشت و زندگی کودکان یتیم و سرپرست بیمار است که با انتخاب یک یا چند کودک ماهیانه مساعدت‌های نقدی و کالا توسط حامی به حساب کودک مورد حمایت واریز می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.