مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت: ۹۷ درصد نان فروخته شده در واحد‌های نانوایی این استان مورد پذیرش و تایید سامانه هوشمند (نانینو) قرار دارد.

آزیتا اسدی مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت:بررسی این رقم در سه ماهه زمستان سال گذشته نشان می‌دهد که در دی ماه ۸۸ درصد، بهمن ماه ۹۳ درصد و اسفندماه ۹۷ درصد نان فروخته شده مورد تایید واقع شده است.

وی اضافه کرد: روند افزایش پذیرش نان در واحد‌های نانوایی نشان می‌دهد که میزان تخلفات نانوایان در سامانه هوشمند کاهش پیدا کرده است.

اسدی تصریح کرد: کاهش این تخلفات به دلیل رعایت و اهتمام نانوایان در کار با دستگاه کارتخوان هوشمند است که سبب شده تا کمتر شاهد ثبت کارت‌های تکراری، خرید نان با تعداد بالا توسط یک کارت، فروش نقدی، کسب و کار‌های تعریف نشده و حتی تعطیلی خودسرانه باشیم.

این مسئول در تحلیل دیگری از سامانه هوشمند نظارت بر نانوایی‌ها اظهار داشت: بر اساس بررسی تخلفات در سامانه هوشمند، نانوایی سنگگ با کمترین تخلف و نانوایی بربری با بیشترین تخلف در سامانه نانینو ارزیابی شده است.

اسدی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای فاز سوم هوشمندسازی آرد و نان در این استان (آذرماه ۱۴۰۱) تعداد نان فروش رفته و پذیرش آن در سامانه هوشمند ارزیابی می‌شود، به این معنی که چه تعداد از نان فروش رفته بر خلاف مقررات اعلام شده ثبت گردیده است.

استان قزوین دارای یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.