مرتضوی با اشاره به اینکه دشمن امید مردم را هدف قرار گرفته گفت: احزاب و تشکل‌های سیاسی سفیران خبر‌های امیدبخش میان مردم باشند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان شامگاه سه شنبه در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اصفهان با اشاره به جلسات رمضانی با گروه‌ها و تشکل‌های مختلف اظهار کرد: در نخستین روز‌های آغاز فعالیت خود را در استانداری اصفهان، نشستی را با حضور دانشجویان استان برگزار کردیم و با اعلام نظر دانشجویان متوجه شدیم پس از ۹ سال اولین جلسه گفتگو محور میان استاندار و دانشجویان برگزار شده است.

او اضافه کرد: از آن تاریخ تاکنون پنج جلسه با حضور نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان، چهار نشست با حضور علما و فضلای استان، دو جلسه با کارگران شریف استان، چهار جلسه با دانش آموزان و جلسات مستمری را با فعالان اقتصادی و گروه‌های مختلف مردم برگزار کردیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف به نگاه راهبردی دولت با آحاد مردم باز می‌گردد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ توانستیم ۱۳ جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی و بیش از ۶۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه شاخص فضای کسب و کار در استان از رده ۲۳ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۵ ارتقا یافته: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبر‌های امیدبخش به گوش مردم برسد.

او گفت: احزاب به عنوان تأثیرگذاران در جامعه سفیر خبر‌های امیدبخش میان مردم باشند و در جهاد تبیین بیش از پیش فعالیت کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به سفر‌های شهرستانی، گفت: در هر سفر شهرستانی مشکلات احصا و با گروه‌های مختلف مردم از جمله نخبگان، فعالان اقتصادی، صنعتی و … دیدار و گفتگو می‌شود تا در نهایت دغدغه‌ها در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان و تبدیل به مصوبات لازم الاجرا شود.

مرتضوی یادآور شد: خادمان مردم در همه شرایط خود را موظف می‌دانند تا در صحنه و میدان خدمتگزاری حاضر باشند. هنگام بارش شدید برف و باران در استان، شخصاً به برخی شهرستان‌ها سرکشی کردم. معاونان نیز به طور همزمان در شهرستان‌ها و کنار مردم بودند تا از روند اجرای کار و بازگشایی مسیر‌ها اطمینان خاطر پیدا کنیم.

به گفته او، تغییر رویکرد‌ها می‌تواند منشأ امیدآفرینی و دلگرمی مردم باشد؛ در یک سال اخیر طرح‌های بر زمین مانده و مشکلات چندین ساله مردم از جمله دهکده لجستیک، طرح‌های علی‌آباد کلنگان، شهیدکشوری، بهارستان و شاهین شهر پس از سال‌ها تعیین تکلیف شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: استانداری اصفهان آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های احزاب و گروه‌های سیاسی است و درصدد هستیم این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی مادام حفظ شود.

در این جلسه پنج نفر از تشکل‌های مستقل، شش نفر از اصولگرایان و پنج نفر از اصلاح طلبان نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود را در مورد مسائل روز استان و کشور مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار