به بهانه سفر رضا پهلوی به سرزمین های اشغالی:

عقاید یک دلقک!

فرزند آخرین شاه ایران در روز‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. سفری که برای مقامات رژیم صهیونیستی نیز چندان مهم و جدی نبود.

«در راه اسرائیل هستم. هدف من از این سفر ابلاغ پیام دوستی ملت ایران، گفتگو با متخصصان آب اسرائیلی درباره چگونگی مواجه با بحران منبع آب ایران ناشی از سوءاستفاده جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به قربانیان هولوکاست همزمان با روز یادبودشان است. می‌خواهم مردم اسرائیل بدانند که جمهوری اسلامی ایران نماینده مردم ایران نیست و پیوند دیرین میان ۲ ملت ایران و اسرائیل می‌تواند دوباره برقرار شود و به هر دو ملت سود برساند. به اسرائیل می‌روم تا نقشم برای ساختن آینده روشن‌تر را ایفا کنم».

این صحبت‌های عجیب، توییتی از فرزند آخرین شاه ایران محمد رضا پهلوی است. شاهی که با شرایطی حقارت آمیز و به دست واحد یک ملت برای همیشه از ایران اخراج شد. پهلوی‌ها البته دست خالی نیز از کشور فرار نکردند و طبق آمار‌هایی که حتی بعضی منابع خارجی مطرح کرده اند  علاوه بر ۳۵ میلیارد دلار پول نقد، لیستی از جواهرات از جمله «۳۸۴ چمدان جواهر و الماس»، «دو تاج با ۵ هزار قطعه الماس»، «۵۰ قطعه زمرد» و ۳۶۸ حبه مروارید که از نظر قیمت غیر قابل تخمین است نیز با خود از ایران برده اند. اموالی که شاید یکی از دلایل آن باشد که آن‌ها هنوز با اعتماد به نفسی بالا به خود جرئت و اجازه اظهار نظر درباره ملت ایران را می‌دهند. ملتی که ثابت شده است به هیچ وجه شناختی از فرهنگ، عقاید و خواسته‌های آن ندارند.

رضا پهلوی

رضا پهلوی حالا، پس از بار‌ها جدی گرفته نشدن در فضای سیاسی و بین الملل در جدید‌ترین اقدام خود علیه ایران دست به دامان رژیم صهیونیستی شده است. اقدامی که حتی مورد انتقاد خیلی از خارج نشینان و حتی ضد انقلاب شده است. رضا پهلوی که در چند ماه گذشته سعی در ایفای نقش رهبر و شخص اول مخالفان جمهوری اسلامی را داشته است و همیشه نیز در این امر با شکست مواجه شده است حالا، اما پا را فراتر از حد خود گذاشته است و برای مقابله با ایران به فکر چنگ زدن به ریسمان سست صهیونیست‌ها افتاده است. اقدامی که حتی در زمان پدرش محمد رضا هیچ گاه به این شدت مشخص نبوده است، اما حالا رضا پهلوی حتی پا را از اقدامات پدرش فراتر گذاشته و اسرائیل را به عنوان همراه و شریک اصلی خود انتخاب کرده است.

رضا پهلوی که در ۶ ماه گذشته و در خلال اغتشاشات  گذشته و با کمک گرفتن از احساسات مردم و با تکیه بر فراموشی اقدامات ننگین خاندان خود در ایران از هیچ اقدامی برای مطرح کردن خود به عنوان یک شخصی مهم برای مقابله با جمهوری اسلامی کم کاری نکرده است این بار،با اقدامی عجیب حتی شاید زود‌تر از همیشه خود را به عنوان یک دلقک و یک بازیچه تمام عیار نشان داده است.  

    عطاالله مهاجرانی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در رشته توئیتی در ارتباط با این اقدام رضا پهلوی نوشت:

«و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با بابای خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمی امضاء کردند و ١/٢ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند. حالا تو در شرایطی که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینی‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌ای ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازی شده است و … در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستی!»

مهاجرانی در ادامه می‌نویسد: «یک آدم عاقل نبود که بگوید: شازده الان وقت سفر نیست، یا محرمانه برو! خاطرات علم رو بخون! سر بابات کلاه گذاشتن و خندیدند! بابات فهمید!»

بلاهت دیگر شازده، انتخاب زمان سفر بعد از حضور فراگیر ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه در روز قدس است. ملت ایران در روز قدس پیام خود را فرستاده اند، شازده حامل پیام چه کسانی است. می‌بایست به نصیحت «استیون ساکر» در برنامه «هارد تاک» بی‌بی‌سی گوش می‌کرد و با سیاست برای همیشه خداحافظی!

عقاید یک دلقک !

شخص رضا پهلوی و اقدامات او آن قدر که دور از عقل و ارزش است که ناصر کنعانی  سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره سفر رضا پهلوی به اسرائیل بیش از چند کلمه مطرح نکرد و این اقدام را فاقد ارزش برای صحبت کردن دانست. کنعانی در این باره اظهار کرد: «شخصی که نام بردید نه خودش نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد به آنجا سفر کند ارزشی ندارد که من از این تریبون درباره آن اعلام موضع بکنم». این چند کلمه تمام اظهار نظر مقامات کشورمان درباره رضا پهلوی بود.

احسان منصوری کارشناس تاریخ نیز در این باره اظهار کرد: «دراز کردن دست دوستی پهلوی به سمت اسرائیل تازگی ندارد. پهلوی با شلدون ادلسون (پیشنهاد دهنده بمباران اتمی ایران) هم دیدار کرده بود. سفر به اسرائیل تقلایی برای جایگزینی منابع مالی از دست رفته است، اما زهی خیال باطل!»

نتانیاهو و رضا پهلوی

رضا پهلوی در حالی به اراضی اشغالی رفت که در فرودگاه به شکلی رسمی و با احترام مورد استقبال و احترام مقامات رژیم صهیونیستی قرار نگرفت و او را از درب عادی فرودگاه بیرون آوردند و تشریفات شخصیت‌ها به هیچ شکلی برای او انجام نشد و هیچ کنفرانس مشترک خبری هم برای او برگزار نشد. رضا پهلوی در سفر خود به دنبال اجرای نمایش تعیین شده خود بود. تصویری از گفت و گوی او با نتانیاهو منتشر شد. تصوری که نشان از جدی نبودن او حتی برای بزرگترین دشمن ایران داشت. نتانیاهو حتی پهلوی را به اتاق خود نیز راه نداد و همین مسئله نیز باعث سوال برانگیز‌تر شدن حضور و سفر او در این مکان شده است.

عقاید یک دلقک !

علاوه بر همه این نکات تحقیرآمیز، انتشار تصویر حضور رضا پهلوی و همسرش پای دیوار ندبه، در حالی که کلاه مخصوص یهودی‌ها را بر سر دارد و به عادت دینی آن‌ها مشغول عبادت! است، نشان دیگری بر خودفروختگی و عقاید عجیب ربع پهلوی دارد. عقایدی که می‌تواند از آن به عنوان یک دلقک نه یک رهبر یاد کرد.

 

گزارش: محمد حسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
دلقک نمیر بهار میاد ک .......
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۴:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
تاسف بار تر از اوضاع این ربع پهلوی دلقک بی مغز افرادی هستند که دلشون رو به این موجود ناقص العقل خوش کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایی عجب دماغی داره!!
آبگوشتی اصل
چند متر، ببخشید، چند سانته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ نادر طالب زاده
۰۱:۰۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
با تبریک عید فطر به مردم عزیز ایران و کارکنان باشگاه خبرنگاران
این سایت می تواند قسمتی را برای پیشنهادهای جدید و کاربردی مردم ایجاد نماید ، مثلا پویش ملی نفرت از خاندان منحوس و ملعون پالانی (پهلوی) یا جمع آوری کمک های مردمی برای دستمزد به شکارچی دشمنان ایران یا تهیه طومار و امضای ملی و ارسال به مراجع قضایی بین المللی جهت استرداد پرویز ثابتی ، دلقک پهلوی ، مریم رجوی ، خاوری و سایر حرامیان

انشاالله شاد باشید و پیروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
رمضان ماه دستگیری از ایتام است به این بچه یتیم هفتاد ساله کمک کنید چون پولهای غارت شده روبه اتمام است( من میخا م شاه باشم حتی توی اسرائیل )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
باقسمت داخل پرانتزت مخالفم نمیخوام شاهی کنم اونم تو اسرائیل می خوام انسان باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر دلقک پهلوی و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک تو سر شماهایی که منفی میدین مزدورها وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
همینو کم داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
مردک احمق مگر تو ایرانی نیستی رفتی اسراییل مراسم مذهبی اونارو انجام میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنده شک دارم ذره ای مغز تو کلش باشه.فکر کنم مادرش زمان بارداری کلم زیاد میخورده،چون مغز رضا دلقک از کلم پیچ هست.طرفدارای رضا دلقک لایک منفی بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دلقک الاغ
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید هاشمی نژاد
۲۰:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
سپاس از این گزارش کامل
همین تصاویر گویای ماجراست ، شازده دماغ (هلیکوباکترپهلوی 3) مانند اسلافش ، بهایی یهودی هستند. ننه و بابای حرامزاده ش این قدر از ایران دزدیدند که تا 10 نسل بعدشان هم درآمد دارند. فقط زورشان نرسید چاه های نفت را با خودشان ببرند.
تنها راه تسلی دل ملت ایران اینه که ، دلقک را به ایران بیاوریم برای تاکسیدرمی شدن و نصب در موزه ی حیات وحش قسمت انگل ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خود پدرش هم اگه امیدی به این شازده داشت از ایران فرار نمی کرد!
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
رضا دماغ حیا کن اسراییل کودک کش را رها کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
چاه زاده پهلوی رفتی اسراییل دست بوسی اسراییلی های کودک کش رو کنی. خاک بر سرت کنن بی غیرت دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
رضا دماغ دلقک صهیونیست ها هیچ غلطی نمیتونی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
شاید ربع پهلوی شاه دماغ
یهودی بوده و
نفوذی مسلمان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
رفته كنار ديوار عمامه يهودي سرش كرده داره براي رسيدن به موفقيت دعا و زاري ميكنه واي به روزي كه دعاي تو مستجاب بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
این گاگول دینی نداره که معتقد به چیزی باشه وگرنه با ترد شدگان درگاه خداوند مرتبط نبود اینها از علائم آخر تازمانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
ای پدر سوخته
ای پدر پدرسگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
چاپید چاه زاده ربع پهلوی
با رفتن به فلسطین اشغالی
ان 300 هزار نفر که بهش وکالت دادند
را پیشمان کرد
چاپید شازده .تنهای تنها مونده .دلقک شاه دماغ
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اراده خداوند این بود که این دلقک به شمایل اجداد صهیونیست خود درآید و بیش از قبل مفتضح شود!
به قول اصفهانی‌ها: کهنه حیض شد!
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین
۱۵:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
چقدرساده هستیداین رفته بودتمرین رقاصی بادلقک اسرائیلی اکرخون ایرانی تورگهاش جاری بودهرگزبه سرزمین اشقالگرنمی رفت چون غیرت ایرانی دروجودش جاری نیست
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دیدار دو شغال در سرزمین‌های آشغالی بین دو سطل آشغال خجسته باد
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
فکر کنم نخست وزیر صهیونستی دعوتش کرده که وقتی بابات از ایران فرار کرد چطوری بوده، بیا تجربه ات به ما هم نشون بده، احتمالا آماده در رفتن هستن از فلسطین ، این خاندان ربع پهلوی هم تجربه هیچی نداشته باشن تجـــــــربه در رفتن خوب دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
کلاه یهودی دیگه چیه کردی سرت رضا دلقک؟؟؟؟وای خدا طرفدارانش دارن میترکن،زهی خیال باطل پات برسه ایران،جز چاه خلا جایی نداری.
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر اون سرت رضا یقلوی که جنایات یهودیان دوران هخامنشی را فراموش کردی. تو خود را از دودمان شاهان میدانی پرسیده ای مردخای و استر چه جنایتها که در حق مردم ایران نکردن.خاک بر سرت رضا یقلوی. اسم پهلوی حیفه روی تو باشه. تو و اون جد تیماردارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک به سر پهلوی دلقک حیف اسم رضاکه روی این مرتیکه س
آخه اینکه بل هم اضله از حیوانم پست ترو ذلیل تره اصلا چه نیازیه که راجع به همچین کثافتی حرفی زده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک عالم بر سر نفهمت دلقک بیشعور ودزد جاه طلب ومزدور
تو برای ملت غیور ایران پشیزی ارزش نداری
خجالت بکش وخودتو به نفهمی نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
عروسک خیمه شب بازی بهتره تا دلقک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
پدر گوربگورش با اون حمایت ارتش و غیره چه گهی خورد که این نطفه حرام که معلوم نیست پدرش کیست بخواهد با یک عده فاحشه و خواننده و سلبریتی و هرزه های هنجار شکن بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
خاک بر سرت مرتیکه با این طرز حرف زدنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اصلاً ارزش داره در مورد این بی سرو پا گزارش تهیه کنید که پیش خودش فکر کنه آدم مهمی هست این یارو بابا ایل و تبارش چه زهری بودن که حالا خودش باشه همه میگه من تو بگو ان
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
فرخ رو پارسا زنی بهایی مسلک وزیر فرهنگ رژیم منحوس ستمشاهی بود. فرقه ضاله بهاییت منبعث از دین یهود نیست بلکه شعبه ای از سازمان مخوف صهیونیسم است از برای نفوذ نامحسوس در کشورهای اسلامی. این هرزه زن نه از اسلام بویی برده بود و نه از فرهنگ کشور ایران. از همین رو دست به کپی برداری از کتابی تخیلی از ژان ژاک روسوی فرانسوی زد بنام (امیل). در هر دبستان یا مدرسه یا دبیرستان یک نسخه از این کتاب بعنوان مرجع فرهنگی در بالای سر مدیر قرار داشت تا مو به مو چرندیاتی که از مغز معیوب نوبیسنده فرانسوی یهودی الاصلش تراوش کرده بود را به تک تک دانش آموزان سراسر کشور مسلمان ایران زمین تدریس کنند. حالا این علیرضای احمق حمار ابن الحمار ابن الحمار با تاسی و تلاشی به رژیم غاصب صهیونیستی میخواهد مثل آبا و اجداد دزد و نابکارش اعصاب فولادین ملت حماسه آفرین و جنگاور ایران را بخراشد و سوهان روح قدر قدرت ملت ما شود. که زهی خیال باطل. ملت ما بلافاصله تحت رهبری حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی(ره) پس از در هم شکستن بساط ظلم و جور 2500 ساله شاهنشاهی ایران ابهت دو ابر فدرت شرق و غرب عالم را درهم کوبیده و حال زیر سایه رهبری مقام معظم رهبری مد ظله العالی روز به روز متعالی تر میشود. سربلند دورانهاییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
آره با اقتصاد فروپاشیده معلومه دنیارو فتح کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
به خدا اگه یکی مثل این یه روزی بشه حاکم ایران من از ایران میرم افقانستان یا عراق یا فلسطین یا سوریه یا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
برو همون افقانستان که الانم نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
مثل جد سرسپرده اش و همه ی غربزده های دیگه چشم به متخصص خارجی دوخته اند و نه توان خودی و داخلی اینا ایرانی م نیستن ....! باید دید دوباره با چه انگیزه ایی کوکش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
آخه این زباله داخل آدمه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
عقب مانده،آخه تو که باد نیستی حرف بزنی،بشن سر جات،فقط از پولایی ک دزدیدین بخور حرومت بشه،لعنت ب روح پدر و پدربزرگت ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
تیتر عالی بود عقاید یک دلقک ۰ چاهزاده چالز سوم بی شرف با دشمنی خونی این‌مردم اسقاطیل و نتان یابو که داعش رو گسیل میخواست سمت ایران عزیز ما و اون نتان یابو حرامی این سگ های هه‌ر داعشی دوا درمون می‌کرد که این حرامی ها قسم‌خورده بودن مرد ایرانی سرش رو سینه اش ناموسش به غارت بی شرف دلقک همون دلقکی مثل خودت یابو و این رژیم جعلی حرامی چندین تن از دانشمندان و فرزندان پاک ما رو شهید کردن ملعون بعد میری پیش این یابو تر از خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
زالو صفت و دزد نابکار و حیف نون و بیکار
و مفت خور
دلقک و مترسک شالیزاز شمال
ترابخدا عکس حال بهم زن این دلقک را نگذارید
فشار مان را بالا میبرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دلقک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام صفر نه عدد هست نه رقم پس ارزش گفتن هم نه دارد دلقک ربع پهلوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
کوری راهپیماییهای کیلومتری راندیدی ملت نه تو را میخوان نه اون علینژاد بی ابرو را چجوری میخوای تو ایران دوام بیاری؟مردم را قتل عام کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دلقک کسی که بعد ۴۰ سال مردم به اینجا رسونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
این نمیگی که چهل و چهار سال تو تحریم بودیم
حتی نمیدونی که چهل و چهار ساله انقلاب شدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
شما از دوران شاه فقط لباس‌های فاخر شاه و فرح را در مجالس بزم و رزمشان دیدی و اینکه وزرا با استقبال از هم دست شاه رو می‌بوسن! اما اگر میخوای بدونی ایران دوره شاه با 20 میلیون جمعیت و با سرمایه صادرات نفت بدون هیچ قید و بند و تحریم چه بود از بزرگترها که آن دوره را دیدن بپرس، از روستاها که اصلا چیزی نمیگم ولی اگر از شمال و مرکز شهر تهران به جنوب و حاشیه شهر که میرفتی تا شهرستانها چیزی جز فقر نبود، هیچ یک از شهرهای شمالی حتی لوله کشی آب آشامیدنی نداشتند و از آب چاه استفاده می‌کردند، حالا جنوب رو نمیگم، منبع سوخت نفت و کپسولهای گاز مایع بود، بزرگترین آرزوی مردم داشتن یه پیکان بود، توان خرید یه فرش نداشتن و بیشتر روی گلیم یا حصیر زندگی می‌کردند. بیشتر مردم در سال‌های 53 تا 57 تازه تلویزیون خریدند. امروز در روستاها هم مردم دسترسی به آب لوله کشی، گاز شهری، تلویزیون، آنتن تلفن همراه و اینترنت دارند، خانه های کاه گلی جاشون رو به ویلا دادند و اکثرا ماشین دارند، خونشون هم که میریم از مبل و یخچال و ماشین لباسشویی و تلویزیون led و فرش می‌بینیم. اصلا جوان‌ها بدون این امکانات ازدواج نمی‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
نه دیگه اون که دلقک نیست اون رئیس تروریست های عالمه بهش میگن آمریکا صد بار تکرار کن یاد بگیری ۴۰ سال هم نیست بیشتره برو تاریخ بخون خودت رو هم به همه مردم نچسبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خودتونم بکشید هیچ راهی برای چاپیدن ایران ندارین
بیخود جون نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
ناشناس 10:54 , دلقک تو هستی و اون پهلوی , اونهم از نوع کثیفش . شماهایی که برای اجنبی ها دم تکان میدهید و الکی میخندید تا اونها را هم بخندونید . آخه بدبخت بیچاره اگه این احمق (رضاپهلوی) دلقک نبود , نمی بردنش توی یک زیر زمین , کنار سطل آشغال , بدون میز و پذیرایی , باهاش جلسه بزارن . از اون دلقکتر تویی که ازش حمایت میکنی . پهلوی منحوس , طی 57 سال حکومت برای ایران و ایرانی چکار کرد که تو و امثال تو فلان زیادی میخورید و بر اش واق واق میکنید ؟ کمترین بی عرضگی شون اینکه مثل قاجار , قسمتهایی از کشور را به دیگران واگذار کردند مثل بحرین و هرات و ... و اگر انقلاب نشده بود , ابوموسی و تنب بزگ و کوچک را هم میدادند به امارات و قطر و ... برو خجالت بکشید بیچاره های حقیر . حداقل از کسانی حمایت کنید که کمی عرضه داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر سرت که اینقدر کوری شاه به ریش شما ایرانی ها می خندید و بیت المال را غارت می کرد جز خیانت و بدبختی شاه هیچ برای مردم نداشت در زمان شاه خیلی ها از فقر شدید رنج می بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اشتباهی مثبت زدم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
وقتی اینها ۳۵ ملیارد دلار پول از ایران بردندهر کسی و هر حکومت هر حرب و دسته اپوزوسون میتوان تا پانصد سال اینده ابن خاندان را تیغ بزند وبه هر بهانه ای گوششان را ببرد
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۰:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
بزرگش نخوانند اهل خرد.....
که نام بزرگان به زشتی برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
یا خدا چه عجوبه ای این دیگه این برای مقاصدش چه بسا دست به تن فروشی هم بزنه خخخخخخخخ
خداوکیلی ایران را میخواهد یعنی حکومت را چی بگیم
مرتیکه بیشتر شباهت به گراز میده تا انسان یک توالت هسته مسئول میخواد این بدرد اونجا هم نمیخوره میترسیم پولیش کنه و طبق رسم اجداد جهنمیش جیب مردم بدبخت را هم بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
تحلیل خوبی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
مردک ابله چرا اینقدر سبک عقلی تو!!!!بیییییییییشعور بی اصالت، عابروی ایران و ایرانی رو بردی،آخه این خانم کیه که بهت چسبیده نیشت تا بناگوش باز!!!!قباحت بفهم.رهبر من شهدا هستند نه توی ابله بی غیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
ابله است دیگر
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اون خانم زنش هستش ابله
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۰:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
خاک عالم برسرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
میز نداشتند برا مهمانی؟این فرزند ناخلف شاه است.چیزی برای گفتن نیست.متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
بقول سخنگوی محترم وزارت امور خارجه ارزش این دلقک خود فروخته خیلی کمتر از آن است که انسان برای آن چند دقیقه وقت بگذارد اما بالاخره اگر سگی انسان را گاز گرفت انسان نمی گوید چون سگ مرا گاز گرفته و سگ حیوانی چنین و چنان است پس از مراجعه به پزشک و دارو و درمان امتناع می کنم هرچند ارزش سگ خیلی بالاتر از این دزد دزد زاده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
ساواکی ها ومزدوران وطن فروش والبانی نشین منفی دادن بیچارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
دلقک مزدور و بی وطن چاپید شازده
به اخر خط رسیدهد
ناامید از استعمار که مثل پدر بزرگ بیسوادش او را با کودتا
سلطان کنند
دست به دامن کودک کش و اشغالگر فلسطین زده
این نشان دهنده
دست خالی بودن این عجوز که یک روز در عمر بیفایده اش کار نکرده و
مادر عجوزه اش از پولهای دزدی
به او خرجی داده و او هم وقت اش را هدر داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
فکر کنم ساواکی پیر و پارتال و نوه و نتیجه شون که
از حقوق نجومی برخوردار بودند و
با انقلاب منافع شون را از دست دادند
نظر منفی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
اوف سرباز مجازی ها چه لایک منفی دادن پیروزی از آن شماست مجازی‌ایران رو نابود کرد خاله‌زنک های دشمن
آخرین اخبار