رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بافق گفت: با راه اندازی مطب متخصص رادیولوژی شهرستان، تا ۲ هفته آینده مشکل سونوگرافی در ۲ شیفت عصر و شب حل می‌شود.

احسان ثنایی رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بافق در نششت خبری با اصحاب رسانه شهرستان افزود: برای اضافه کردن دستگاه MRI نیز هم برای خرید دستگاه هم برای ساخت فضای مناسب، نیاز به خیر برای تامین اعتبار مورد نیاز است.

او ادامه داد: تامین اعتبار ارزی و تعیین مسئول فنی برای این موضوع، برعهده وزارت خانه است که باید انجام شود.

ثنایی گفت: گره اتمام پروژه بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی، تامین اعتبار آن است که در حال حاضر برای تکمیل این بیمارستان، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است. 


او بیان کرد: مقرر شده است که ۵۰ درصد اعتبار، از سمت شهرستان و ۵۰ درصد دیگر آن از سوی وزارت بهداشت تامین شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بافق عنوان کرد: پس از نامه نگاری‌های فرماندار سابق در زمینه تأمین تجهیزات بیمارستان جدید، وزارت خانه به دانشگاه علوم پزشکی استان تعهد داده است که تجهیزات بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی را، بلافاصله پس از تکمیل، تامین کند. 

او گفت: ماهیانه هفت هزار بیمار به اورژانس و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر به متخصصین بیمارستان ولیعصر بافق مراجعه می‌کنند که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت سرپایی خدمات دریافت می‌کنند.

در این نشست مسائل و مشکلات بیمارستان فعلی و جدید توسط خبرنگاران مطرح شد که رئیس بیمارستان ولیعصر بافق به آن‌ها پاسخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.