عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:شهرداری یزد برای برقراری تعامل مطلوب و مستمر با شهروندان پاسخگوی مطالبات و نقد‌های شهروندان باشد.

فخر السادات خامسی عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا تاکید کرد: لازم است شهرداری و مدیریت شهری برای برقراری تعامل مطلوب و مستمر با شهروندان هدفگذاری کند و پاسخگوی مطالبات و نقد‌های شهروندان باشد.

او افزود:  در جلساتی که بین اعضای شورا و مسئولان شهرداری برگزار می‌شود بهتر است هر بخش را نقد کنند آسیب‌ها رفع شود تا عملکرد بهبود یابد و تعریف و تمجید را به شهروندان بسپارند.

عضو شورا درخصوص برنامه‌های نوروزی شهرداری یزد گفت: این برنامه‌ها ماهیتی اجتماعی و مردمی دارد و طبیعی است که باید به تعداد سلایق متعدد و مختلف مردم، متنوع باشد، مشارکت دهی گسترده مردمی در ارائه طرح و ایده و اجرا، برنامه‌های نوروزی را به سلیقه غالب جامعه نزدیک می‌کند و رضایت عمومی را افزایش می‌دهد.

او ادامه داد: مردم در بخشی از این برنامه‌ها از جمله فراخوان سفره هفت سین با شهرداری مشارکت داشتند، اما لازم است در تمام برنامه‌هایی که شهرداری تصمیم بر اجرای آن در شهر دارد شهروندان را دخیل کند و مردم را در نیاز سنجی و ارزیابی برنامه‌ها مشارکت دهد. 

عضو شورای شهر گفت: محتوای برنامه‌ها نیز به خصوص در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد و محتوای برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز باید نشان دهنده فرهنگ یزدی‌ها باشد و ظرفیت‌های گسترده یزد در حوزه‌های تاریخی، میراثی، گردشگری، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و علمی یزد را معرفی نماید و باید با اطلاعات کافی و سنجیده تهیه و اجرا گردد که این موضوع در بعضی از برنامه‌های نوروزی رعایت نشده بود.

خامسی تصریح کرد: مطالبه شهروندان در خصوص تداوم برخی از فضاسازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی ایام عید، کاملا بجا و قابل تامل است و باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار