معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به شعار سفر رئیس جمهور خوزستان سرزمین فرصت‌ها' گفت: هیچ شهری در استان باقی نخواهد ماند که رییس جمهور یا وزرای وی به آن سفر نکنند.

عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی فعال شود و دستاورد‌های مهم با نشر حداکثری به اطلاع مردم برسد تا مردم آمادگی لازم را برای دیدار‌های عمومی داشته باشند.

او می‌گوید: بازدید‌های لازم را از فعالیت‌های تبلیغی دستگاه‌ها در سطح شهر خواهیم داشت اقدامات تبلیغی انجام شده در شهرستان‌ها به صورت مستند در اختیار مرکز استان قرار گیرد.

به گفته او ظرفیت‌های خوزستان با سایر استان‌های کشور قابل مقایسه نیست در این راستا همه رسانه‌ها باید در جهت نمایش این ظرفیت‌ها به میدان بیایند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: آگهی‌نما‌های عظیم سطح شهر تماما به عرضه دستاورد‌های دستگاه‌ها و معرفی قابلیت‌های استان بپردازند، زمان دیدار عمومی رییس جمهور نیز از طریق رسانه‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی به اطلاع مردم برسد.

به گفته او دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به استان خوزستان دارد در حوزه پروژه ای، هزینه‌ای، محتوایی و مجوز‌ها پیشنهادات خوبی را ارائه کردیم و امیدواریم نتایج خوبی را برای مردم شریف استان خوزستان کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.