فرماندار بویراحمد از نصب چراغ راهنما، علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد روشنایی در برخی مناطق یاسوج برای بازشدن گره‌های ترافیکی خبر داد.

مهدوی مطلق گفت: مدتی است که مطالعه تسهیل و روان‌سازی ترافیک مرکزی یاسوج، از سوی شهرداری این شهر، پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری در دستور کار قرار گرفته و به صورت مرحله‌ای در حال اجرا است.

او افزود: بخشی از ترافیک شهر یاسوج ناشی از زیرساخت‌های ناقص و عدم دور‌اندیشی‌ها در توسعه شهری است، اما بازگشایی و مسدود کردن برخی نقاط می‌تواند به روان سازی ترافیک در این شهر کمک کند.

مهدوی مطلق می‌گوید: موضوع ترافیک دغدغه همه دستگاه‌های اجرایی است و تنها پلیس در این موضوع دخل و تصرفی ندارد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در شهر مادوان نیز باید جلسه فوق العاده برای بازگشایی برخی معابر برگزار شود، ادامه داد: کمربندی یاسوج در روستای چنارستان از مناطق بحران زا است که باید برای این کمربندی چاره اندیشی کرد.  

او در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌های درون و برون شهری گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی‌های برون شهری اعمال شد و رانندگان موظف هستند که نرخنامه را در خودروی خود نصب کنند و تاکسی‌های درون شهری هنوز افزایش قیمتی نداشته اند که سازمان تعزیرات حکومتی و تاکسیرانی باید در این خصوص نظارت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.