استاندار مازندران از احداث اولین و بزرگترین مجتمع صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی استان در ۲ سال آینده خبر داد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست با مدیرعامل پایانه صادراتی روماک گستر و جمعی از کارآفرینان، صنعت گران، گفت: حسب توافق‌های انجام گرفته با محوریت شرکت روماک گستر اولین و بزرگترین مجتمع صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی در استان احداث خواهد شد که مدیرعامل روماک متعهد شد، طی ۲ سال آینده این پروژه‌ مهم را راه اندازی کند.

او با بیان اینکه پیگیری مطالبات کشاورزان و باغداران، تسهیل معیشت کشاورزان و جلوگیری از تنش‌های احتمالی ناشی از فروش محصولات کشاورزی از دغدغه‌های جدی ما است،افزود: پایانه صادراتی روماک گستر برای خرید تضمینی محصولات باغی و کشاورزان اعلام آمادگی کرد، بطوریکه امسال کشاورزانی که استاندارد‌های شرکت روماک گستر را رعایت کنند، محصولاتشان توسط شرکت روماک گستر تضمینی خرید خواهد شد.

حسینی پور گفت: با تشکیل یک تیم و کارگروه تحقیقاتی از سوی شرکت روماک و استانداری مازندران این شاخصه‌ها تدوین و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت تا شاهد خرید تضمینی محصولات کشاورزان باشیم.

او افزود: کارآفرینان و صنعت گران بخش خصوصی باید در راستای توسعه مازندران فعالیت داشته باشند و محور توسعه استان بر عهده بخش خصوصی است.

استاندار مازندران گفت: رشد تولید یکی از مولفه‌های مهار تورم است و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی موجب رونق فعالیت کارآفرینان و صنعت گران استان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۰:۵۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
ی نفر بطرز نشستن تو جلسه رو بهشون آموزش بده بعد....