‌فرماندار تاکستان بدحالی دانش‌آموزان یک مدرسه دخترانه در تاکستان را به خاطر شیطنت ۲ دانش‌آموز در استفاده از اسپری فلفل در کلاس عنوان کرد.

اخیرا در یکی از مدارس شهرستان تاکستان بدحالی دانش‌آموزان گزارش شد و تعدادی از آنان روانه بیمارستان شدند.

یکی از دانش‌آموزان در این ارتباط گفت: در مدرسه بودیم یکی از دوستانم به اسم نازنین اسپری فلفل به مدرسه می‌آورد. بعد در زیر میز اقدام به زدن اسپری کردیم و، چون در ردیف اول بودیم احساس سرفه به ما دست داد و سریعا به بیرون رفتیم، اما مشکل خاصی نبود، ولی نمی‌دانم چطور طبقات دوم و سوم دچار بدحالی شدند در حالی که خودمان برایمان اتفاقی نیفتاده بود.

‌اسدالله حمزه‌ای، فرماندار تاکستان، بدحالی دانش‌آموزان یک مدرسه دخترانه در تاکستان را به خاطر شیطنت دو دانش‌آموز در استفاده از اسپری فلفل در کلاس عنوان کرد و اظهار داشت: روز بیست و ششم فروردین ماه سال جاری گزارشی مبنی بر اینکه بوی نامطبوعی در یکی از کلاس‌های درس مدرسه دخترانه یاس‌نبی و بدحالی چند دانش‌آموز اعلام شد که بلافاصله تحقیق در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فقط در یک کلاس بو استشمام شده که در نهایت کلاس تعطیل شد و حدود ۴۰ دانش‌آموز بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که همگی آن‌ها به غیر از ۳ دانش‌آموز در همان ساعات اولیه از بیمارستان مرخص شدند و آن سه دانش‌آموز نیز به خاطر تپش قلب ناشی از استرس و اضطراب تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات و بررسی‌ها معلوم شد به خاطر شیطنت ۲ دانش‌آموز که با اسپری فلفل اقدام به این کار کرده بودند این اتفاق رخ داده است که کمیته انضباطی آموزش و پرورش پرونده این افراد را بررسی خواهد کرد.

فرماندار تاکستان از اولیای دانش‌آموزان خواست تا بیشتر بر رفتار و حرکات فرزندان خود نظارت کنند و به این موضوع توجه داشته باشند و مدیریت کنند تا به ایجاد تشویش و استرس منجر نشود.

روابط عمومی بیمارستان شفای تاکستان نیز اعلام کرد که دانش‌آموزان بدحال به صورت سرپایی درمان شده و هیچ یک از آن‌ها در بیمارستان بستری نشدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
برخوردقاطع بااین دانش آموزها خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
نوددرصد این ماجراها کارخوددخترهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
با این دانش اموزها هم باید برخورد جدی بشه که دانش اموزی جرات نکنه از این شوخی بی جا انجام بده درضمن برخورد با دانش اموز رو رسانه ای کنید
آخرین اخبار