کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود و همچنین امروز ۷۹ درصد بازار به عبارتی ۵۵۴ نماد در محدوده مثبت معامله شدند.

آقای آسایش گفت: امروز ارزش معاملات خرد مربوط به سهام و حق تقدم ۱۷ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان و حجم معاملات سهام ۲۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم ثبت شده است.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

او می‌گوید: امروز بازار شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود و همچنین امروز ۷۹ درصد بازار به عبارتی ۵۵۴ نماد در محدوده مثبت معامله شدند و ۲۱ درصد بازار حدود ۱۴۵ نماد نیز در بازه منفی بودند.

حداکثر زمان واریز سود ناشران به ۴ ماه کاهش یافت

او در ادامه گفت: امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۶ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نیز عبور کرد از جمله اخبار مهم حوالی بازار امروز می‌توان به موضوع حداکثر شدن واریز سود به ۴ ماه اشاره کرد.

او می‌گوید: صحبت‌های روز گذشته در خصوص میزان ورود پول‌های حقیقی اثر مثبت خود را در ابتدای بازار نمایان کرد نکته دیگر این که امروز لیدر بازار سرمایه گروه خودرویی‌ها و بانکی‌ها بودند. البته که ثبات سیاسی و اقتصادی بر روند فعلی بازار اثر گذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
نوسانگیری را متوقف کنبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
دارایکم ۶هزار تومان از ارزش واقعی عقب است یکی بگوید این پول کجا میرود ؟؟.....اختلاف ۲۵درصدی ناو دارایکم به جیب که میرود آقایان ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
مجید عشقی را عشق است فاصله ۶هزار تومان سهام دارایکم خدا برکت بده
آخرین اخبار