سخنگوى شوراى شهر تهران گفت: انتظار ما این است که از سال آینده نمایشگاه کتاب که یکی از نمایشگاه‌های پرمخاطب است در محل شهر آفتاب برگزار شود.

علیرضا نادعلی سخنگوى شوراى شهر تهران در پایان یکصدو چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده یکم قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهر‌ها به شورای عالی استان‌ها در دستور کار اعضا قرار گرفت که در نهایت این پیشنهاد به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: در ادامه نیز حسابرسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۹۶ تا ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت که حسابرس در این زمینه گزارش خود را ارائه کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته شورا با مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: رئیس شورای شهر تهران و اعضای شورا بار‌ها و بار‌ها تاکید و مطالبه کرده‌اند که نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود که علیرغم پیگیری‌ها امسال نیز این نمایشگاه قرار است در مصلی برگزار شود که روز گذشته نیز جلسه‌ای را در خصوص این مسئله برگزار و اعلام کردیم که آمادگی هر نوع همکاری برای خدمترسانی بهتر به علاقه‌مندان جهت حضور در نمایشگاه کتاب خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه شهر آفتاب در حال حاضر شرایط خوبی را جهت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب دارد انتظار ما این است که از سال آینده نمایشگاه کتاب که یکی از نمایشگاه‌های پرمخاطب است در محل شهر آفتاب برگزار شود.

نادعلی با اشاره به مجادله و بحث‌های کارشناسی در جلسه امروز شورای شهر تهران، افزود: بنده به هیچ عنوان با کلمه تشنج موافق نیستم چرا که به هر حال چه در شورا و چه در پارلمان‌های دیگر از جمله مجلس، بحث‌های کارشناسی و مجادله‌هایی صورت می‌گیرد به هر حال نفس کار‌های مشورتی و پارلمان‌ها به همین شکل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
متوجه نمی شوم چرا؟ مصلی فضایی کاملاً فرهنگی و اثر گذار بر بازدید کنندگان با امکانات مناسب، مساحت بزرگ و دسترسی عالی دارد. چرا چنین فضایی با چنین امکاناتی را باید از فرهنگی ترین نمایشگاه کشور دریغ ورزید. چرا باید افراد پرتعداد نمایشگاه کتاب با رنج و هزینه بیشتر و در عین حال مواجهه با امکانات کمتر به شهر آفتابی بروند که بدون بررسی های کافی کارشناسی یکباره ساخته شد. همان بلایی که در آن دوره بر سر خیابان هفده شهریور شمالی و کوچه های اطراف آن از سوی عده ای ناکارشناس نازل شد و آثار سوء آن همچنان ادامه دارد!
آخرین اخبار