وزیر صمت گفت: در روش فعلی با استفاده از ابزار سامانه‌ای متوجه گرانفروشی می‌شویم و پس از پیگیری نتیجه را به مردم اطلاع می‌دهد.

رضا فاطمی امین مراسم پایش پیشرفت سامانه فروشگاهی وزارت صمت در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که ایا نظارت بر گران فروشی خواهد شد؟ گفت: در گذشته گران نخریدن به عهده خریدار بود، اما در روش فعلی با استفاده از ابزار سامانه‌ای متوجه گرانفروشی می‌شویم وپس از پی گیری نتیجه را به مردم اطلاع می‌دهد.

او گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار فروشگاه به این سامانه متصل شده اند که از این تعداد بیش از ۹ هزار ۶۰۰ فروشگاه در حال تبادل داده هستند و اطلاعات مربوط به قیمت کالا در سراسر کشور را به این سامانه ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۴:۳۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
درود، پس قدیم بعهده ی مردم بوده کالاها با قیمت مناسبتری فروخته میشده، الان که افتاده دست دولت، ساعتی بالا میره، عجب سامانه ی جالبیه، که خبر نمیده مثلا فلان جنس ظرف 24 ساعت چهل درصد گرون میشه، آقای فاطمی امین احتمالا خبر ندارید، قدیم حداقل به صورت دست و پا شکسته نظارتی انجام میشد، اما الان نظارت وجود نداره فشارش هم رئی مردم بیچاره س حرف هم بزنند، توی دهنشون میزنن. شرم آوره. والله شرم آوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
دروغ می گویی رفتیم برای دوستم اجاق گاز از یک شرکت که فروشگاه اش از خودشه بخریم قیمت اتکیت با قیمت اعلان کرد سه میلیون فرق داشت می پرسم از فروشنده چرا این اختلاف می گوید اون برای تعزیرات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
بهت امیدی نیست
کاری هم نکردی بشه ازت دفاع کرد
فقط اولین نفی باشم که بهت بگم بای
آخرین اخبار