نهضت اجرای فیبر نوری در مناطق شهری و روستایی مازندران در سال جدید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از نهضت اجرای فیبر نوری در مناطق شهری و روستایی در سال جدید خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها FTTX در هفت شهرستان استان و ابلاغ اجرای ۸۵۰ کیلومتر فیبر نوری USO جهت تامین پوشش اینترنت مناطق روستایی استان مازندران در سال جدید خبر داد.

او از نهضت اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها FTTX در شهر‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، آمل، جویبار و میاندرود و نکا خبر داد و افزود: بصورت جدی پیگیر اجرای تفاهم نامه میان شهرداری‌های مختلف استان با شرکت‌های ارایه دهنده خدمات فیبر نوری که توسط مجری پروژه اجرای فیبر نوری به آن‌ها ابلاغ می‌شود هستیم تا سهم مازندران را از این پروژه، نهایی و به مرحله بهره برداری برسانیم.

اعزی در خصوص پروژه فیبر نوری USO در مناطق روستایی، گفت: پروژه فیبر نوری USO در سال گذشته در مناطق روستایی دودانگه ساری، بندپی شرقی شهرستان بابل، کسلیان سوادکوه، هراز آمل، کجور نوشهر و هزار جریب نکا و بهشهر نیز به بهره برداری رسید و در سال جدید اجرای پروژه مذکور بطول ۸۵۰ کیلومتر در مناطق روستایی استان به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شده است که بزودی عملیات اجرایی این پروژه در مازندران آغاز خواهد شد.

او افزود:علاوه بر اجرای این ۸۵۰ کیلومتر فیبر نوری در روستا‌های استان همزمان طرح فیبر نجما شرکت مخابرات منطقه مازندران نیز در شهر‌های مختلف استان انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.