مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با گرامی‌داشت روز ارتش و یاد شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی جامع در مدیریت ستاد و طرح و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: نیروهای مسلح ایران دارای توانایی بالای عملیات میدانی، تجهیزات به‌روز تدافعی، سامانه هماهنگ منظومه کاری و پیشرفت دانش‌بنیان در عرصه آماد و پشتیبانی است.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های غیرقابل توصیفی داشته‌اند که با ایده و دستور فرمانده معظم کل قوا و تلاش فرزندان برومند ایران‌زمین به‌دست آمده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، منطقه و جغرافیای بین‌المللی را درنوردیده که در نظم نوین جهانی نیز تأثیر شگرفی خواهد گذاشت.

صفایی بوشهری اضافه کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، مؤلفه‌های امنیت نظام جمهوری اسلامی و عامل اقتدار کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در این آئین با تبریک به تمام دلیرمردان و جان برکفان غیور ارتش اظهار کرد: بی‌شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان مولفه قدرت ملی نظام هستند و این مولفه توانسته است جایگاه این نظام عزیز را با همراهی مردم وفادار به آرمان‌های امام راحل در یک تراز ممتاز و تعیین کننده در نظم نوین جهانی مبدل سازد.

اکبر پورات،  تصریح کرد:  امروز تمامی نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش، سپاه و فراجا در یک وحدت وصف ناشدنی در خط مقدم صیانت از امنیت و تمامیت ارضی و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند و نیروهای مسلح با نوآوری‌ها و ابتکارات که حاصل فکر جوانان مومن و متعهد است همواره دشمن را ناامید ساخته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشمن همواره با سناریوهای مختلف مترصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: در سال‌های اخیر ذره‌ای از این فشارها کاسته نشده است و چه بسا فتنه‌های نوینی را در قالب جنگ ترکیبی، جنگ ادراکی و شناختی علیه نظام جمهوری اسلامی شکل داده است.

پورات بیان کرد: دشمن به خوبی دریافته است که یارای مبارزه و مواجهه با این نظام ندارد و این پیام‌ها مستمر در رزمایش و رونمایی‌های دستاوردها و همچنین مواضع انقلابی ارتش همیشه قهرمان به آن‌ها منعکس شده است.

وی تصریح  کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های نیروهای مسلح در مسیر ترقی و پیشرفت است و نباید توقفی در این مسیر صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها می‌بایست در جهت قوی‌تر شدن و اقتدار بیشتر نظام اسلامی بکار گرفته شود که ان‌شاءالله پرچم این نظام مقدس به دست رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا به صاحب حقیقی آن یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم  گفت: هر جا که نیاز بوده ارتش به میدان آمده و اکنون دیگر ارتش، تک‌بُعدی نیست و همانند گذشته با تمام وجود و در تمامی صحنه‌ها در خدمت مردم است.

امیر خلبان نعمت‌الله صدقی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش بامعنویت دنیا است که به جانبازی ملت می‌پردازد.

وی اضافه کرد: ارتش در تمامی مأموریت‌ها آماده است برای سرفرازی ایران اسلامی و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و ملت جان خود را تقدیم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام خدا قوت به بچهای وای جی سی استان بوشهر.. شما هم میتونید در تیترهای خبریتون مثله تیترهای تهران عکس و فیلم‌های بیتش ی بذارید که مخاطبین بیشتری جذب کنید (مثلا همین تیتر رو بزنید رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزارشد. عکس و فیلم)