نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که مفسر و قاری قرآن هستند، همه جاودانه هستند و صراط مستقیم همان قرآن است.

در روز‌های پایانی ماه پر فیض رمضان، نشست صمیمی فعالان قرآنی سپاه ثارالله با فرماندهان و مسئولین سپاه ثارالله برگزار شد.

 در این دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه ما هر چه داریم از قرآن است و قرآن کتاب پرورش روح و جسم است، گفت: قرآن کتاب زندگی است که هم دل‌ها را شفا می‌دهد و هم جسم‌ها را می‌پروراند.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به حدیثی از مولی علی (علیه السلام) افزود: قرآن کتابی است با درونی شگفت و عجب که شگفتیهایش پایان ندارد و هر چه قدر در قرآن عمیق‌تر شوید به تازه‌های جدیدی دست می‌یابید.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرآن انسان را در قربت قرار نمی‌دهد و مونس و انیس خوبی است و هر چقدر به قرآن دست پیدا کنید به آگاهی‌های شما افزوده می‌شود.

او بیان داشت: اگر گنج می‌خواهید و یا اگر باطن نورانی می‌خواهید در قرآن است و هر کس قرآن را در مسیر زندگی خود قرار دهد فنا پذیر نیست و جاودانه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله بیان کرد: کسانی که مفسر و قاری قرآن هستند، همه جاودانه هستند؛ چرا که همه ظلمت‌ها به وسیله قرآن نورانی می‌شود، قرآن جاده و راه انسان را روشن می‌کند و صراط مستقیم همان قرآن است.

حجت الاسلام عربپور تصریح کرد: قرآن کتاب راهنمای انسانهاست، خداوند انسان را خلق کرده و دفترچه راهنمایش را قرآن قرار داده است، طوری که هنگام آخر زمان حتی مسیحیت و یهودیان به این قرآن امتساک می‌ورزند.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.