نوجوانان بافقی با دل‌هایی بی ریا و آکنده از عشق، از لاله ای گمنام میزبانی کردند.

بدون شک پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، چراغ راه نسل امروز و فردا هاست. ادارات از جمله نیروی انتظامی، بنیاد شهید، سپاه پاسداران و هیئت انصارالمهدی بافق نیز از شهید گمنام میزبانی کردند.

راه شهدا یعنی سیر الی الله، که اکنون این مسیر در پیش روی جوانان است تا با بصیرت و حقیقت خواهی ادامه دهنده این راه باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: به همت کمیته خادمین شهدا و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با حضور شهید گمنام در مدارس شهرستان، دانش‌آموزان کلاس درس متفاوتس را تجربه کردند.

سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق افزود: با همکاری آموزش و پرورش بافق، دانش آموزان هشت مدرسه دخترانه و پسرانه از این شهید استقبال و میزبانی کردند.

او بیان کرد: همچنین اداراتی، چون نیروی انتظامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیئت انصارالمهدی و مؤسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضای شهرستان از حضور این شهید بهره‌مند شدند.

نصیری خاطرنشان کرد: اینگونه آیین‌ها زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و به ویژه دانش آموزان و نسل جوان جامعه است تا با سبک زندگی آنان آشنا شوند. این شهید گمنام جوانی بود ۲۷ ساله که در عملیات رمضان به شهادت رسیده بود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار