زمین گیری ۶۰ دستگاه آمبولانس در اصفهان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اصفهان گفت: بیش از ۶۰ دستگاه آمبولانس در استان زمین‌گیر شده و نیازمند بازسازی اساسی است.

فرهاد حیدری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اصفهان اظهار کرد: از بین آمبولانس‌های نیازمند بازسازی، حدود ۵۰ دستگاه قابل استفاده نیست و حدود ۱۰ دستگاه آمبولانس نیز در موارد بسیار ضروری و به اجبار استفاده می‌شود.

او توضیح داد: آمبولانس‌های زمین‌گیر شده دچار مشکلات موتوری و زیر و بند ناشی از استهلاک است و کابین عقب آن‌ها برای ایمنی و رفاه بیمار باید به طور کامل بازسازی شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اصفهان با اشاره به اینکه آخرین بار که تعدادی آمبولانس جدید وارد ناوگان اورژانس استان شد حدود پنج سال پیش بود اضافه کرد: به ازای هر پایگاه اورژانس، یک دستگاه آمبولانس فعال و به ازای هر سه دستگاه آمبولانس فعال باید یک دستگاه آمبولانس ذخیره وجود داشته باشد که با در نظر گرفتن ۱۶۱ پایگاه اورژانس، تعداد کل آمبولانس‌های استان حدود ۲۲۰ دستگاه است.

حیدری از خیران و موسسه‌های خیریه درخواست کرد در زمینه بازسازی آمبولانس‌ها، احداث ساختمان پایگاه‌های اورژانس و تجهیز آن‌ها همچنین تامین امکانات موردنیاز در آمبولانس‌ها کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار