رئیس اداره امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری محفل بزرگ قرآنی دانش آموزی با حضور بیش از دو هزار دانش آموز در کبودارهنگ خبر داد.

محمد ویژه  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: همزمان با سراسر کشور محفل بزرگ قرآنی ویژه دانش آموزان در استان همدان برگزار خواهد شد.

او افزود: این محفل دانش آموزی امروز سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور دانش آموزان در مسجد جامع شهرستان کبودرآهنگ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: این محفل تقریبا در سراسر استان در مدارس، مصلی ها، مساجد جامع پوشش داده خواهد شد به طوری که انتظار می‌رود بیش از ۵۰ هزار نفر طی ماه مبارک رمضان و در مکان‌های مختلف در استان شرکت کردند و بیش از دو هزار نفر به صورت متمرکز در شهرستان کبودرآهنگ در این محفل قرآنی شرکت می‌کنند.

ویژه افزود: این محفل قرآنی نه تنها در استان و کشور، بلکه در سطح جهان اسلام برگزار می‌شود و از دانش آموزان چند کشور جهان نیز این محفل قرآنی را همراهی می‌کنند.

او با بیان اینکه این محفل فردا سه شنبه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار و دانش آموزان در آن به جزءخوانی قرآن می‌پردازند، افزود: برگزاری تواشیح، گروه سرود دسته جمعی از برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار