رئیس اورژانس فارس از انجام بیش از ۲۶۰ هزار ماموریت امدادی از سوی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد از مجموع ماموریت‌های پارسال در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

دکتر محمدجواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به انجام بیش از ۲۶۰ هزار ماموریت امدادی از سوی اورژانس ۱۱۵ استان، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد از مجموع ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ در استان فارس در پارسال در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است. 

او ادامه داد: پارسال ۱۱ پایگاه جدید شامل ۳ پایگاه شهری و ۸ پایگاه جاده‌ای در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید. 

مرادیان با اشاره به اضافه شدن ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس جدید در سال ۱۴۰۱ به اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تصریح کرد: در مجموع ۴ اتوبوس آمبولانس در ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

افزوده شدن ۸ دستگاه موتورلانس جدید در سال گذشته به ناوگان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیگر دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ است که مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه به آن اشاره کرد و افزود: شبکه‌های بهداشت و درمان «کازرون»، «داراب»، «خرم بید»، «نی ریز» و «نورآباد» نیز در سال گذشته به سیستم آسایار مجهز شده اند. 

دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه مجموعه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه، گفت: اورژانس ۱۱۵ از حلقه‌های موثر و حیاتی در چرخه ارایه خدمات موثر و به هنگام، در نظام سلامت است. 

او افزود: روند رو به رشد مجموعه اورژانس ۱۱۵ از سال‌های گذشته تاکنون موجب رضایت مندی و اعتماد مردم به مجموعه سلامت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار