مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از این زندانی‌ها حمایت کرده و ماهیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌کند.

قباد مبشری در بازدید از ایتام روستا‌های بخش پاتاوه در قالب طرح مفتاح الجنه، افزود: این طرح برای همه خانوار تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) استان در قالب بررسی مشکلات خانوارها، طرح افطاری و غذای گرم و سبد کالا اجرا می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه ۱۵ زندانی در بخش پاتاوه تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت مستمری به خانواده‌های زندانیان، خدماتی همچون جهیزیه فرزندان، حمایت‌های درمانی و تحصیلی در بحث اشتغال و مسکن روستائی به آن‌ها ارائه می‌دهد.
 
امام جمعه پاتاوه هم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کاری که در دنیا روی زمین مانده را بر عهده گرفته و به ایتام رسیدگی می‌کند.
 
 حجت الاسلام سیادت گفت: کودکان کم بضاعت ما با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز به مدیریت‌های میانی نظام رسیده اند و این لطف خداوند و برکت کار این نهاد ارزشمند است.
 
آبسالان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پاتاوه نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد افراد تحت حمایت این نهاد از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای اشتغال فرزندان خود در حوزه‌های مختلف دریافت کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.