به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با حضور جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی منطقه شمال غرب کشور با بیان اینکه ۲۹ فروردین با تدبیرحکیمانه امام راحل خط بطلانی برای استکبار جهانی در کشورمان بود گفت: امروز ارتش جمهوری اسامی ایران یک ارتش ولایی، مکتبی ، ارزشی و الهی است و به نقطه‌ای رسیده که در راستای ماموریت ذاتی خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور و ملت عزیز ایران تلاش می‌کند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با برگزاری عملیات های مختلف در کنار سپاه پاسداران پیروزی‌های بزرگی علیه استکبار جهانی بدست آورد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی با تاکید بر اینکه دلاور مردان ارتشی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمن بعثی بماند اظهار داشت: انجام عملیات‌های بزرگ شکست‌های زیادی برای ارتش بعث فراهم کرد ارتش جمهوری اسلامی ایران چنان ضربات مهلکی را به ارتش دشمن وارد کرد که تا پایان جنگ و حتی بعد از آن هم توانایی نوسازی آن را نداشتند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی منطقه‌ شمال غرب کشور تصریح کرد: امروز به لطف خدا ارتش ارزشی ایران اسلامی به همت نیرو‌های متعهد و متخصص به فرماندهی داهیانه مقام معظم رهبری در تامین نیازمندی‌های خود به خودکفایی کامل رسیده است و آماده پاسخگویی به هر یاوه گویی دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز با شهدا پیمان می‌بندیم راهشان را که راه اعتلای مردم و کشور است ادامه دهیم و با اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری در مقابل زیاده خواهان ایستادگی کنیم تا  پرچم عزیزمان را در عرصه‌های محتلف به اهتزاز در بیاوریم.

 در تقویم رسمی کشور ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.