معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال با توجه به شعار سال ساخت مسکن و تکمیل زیرساخت ها در شهرهای جدید را با جدیت پیگیری خواهیم کرد‌.

علیرضا جعفری گفت: با توجه به  شعار امسال در خصوص رشد تولید و مهار تورم  و تاکیدات مقام معظم رهبری، امسال شرکت عمران شهرهای جدید بحث رشد تولید مسکن را در اولویت برنامه های خود قرار داده است .

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مقوله مسکن به عنوان مهم ترین موضوع تولیدی است که می‌تواند به عنوان پیشران توسعه اقتصاد و تولید مطرح شود.

او می‌گوید: زمانیکه یک واحد مسکونی تولید می شود، بحث اشتغال آفرینی و تولید نهایی مسکن  برای ما در اولویت است تا از طریق آن  بتوانیم ظرفیت تولید مسکن را افزایش دهیم.

جعفری تاکید کرد: برای اینکه ظرفیت تولید مسکن در کشور افزایش یابد مهم ترین بحث مدیریت زمین و انجام فرآیند تغییرکاربری ها و انجام اقدامات  لازم برای ساخت و تولید مسکن هست.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:  آنچه که در شهر های جدید با نگاه اولویت دار تر انجام می شود در کنار تولید مسکن سایر بخش های شهرک سازی و توسعه زیر ساخت  معابر در شهرها را هم  تکمیل خواهیم  کرد‌.

او تاکید کرد:  توسعه زیر ساخت های شبکه معابر و دسترسی ها و تکمیل تمامی اجزای مورد نیاز با همکاری  دستگاه ها ی مسئول با توجه با مقوله رشد تولید را در  دستور کار خود قرار خواهیم  داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار