قاتل دختر آبادانی بخشیده شد/ نجات پسرعمو در قتل ناموسی

فاطمه برحی ۲ روز پس از عقد اجباری با پسرعمویش از آبادان گریخت و به مشهد رفت، اما پس از یک سال در اتفاقی هولناک توسط شوهرش به قتل رسید.

عقربه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۹ را نشان می‌داد که پسر جوانی با دستان خون‌آلود و در حالی‌که چاقو در دست داشت پای در کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان گذاشته و از جنایت هولناکی پرده برداشت و خونسردانه ادعا کرد که زنش را به قتل رسانده است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری به محل جنایت که آدرس آن را پسر جوان در اختیار پلیس قرار داده بود، رفتند و با جسد فاطمه برحی که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود در کنار رودخانه بهمنشیر روبه‌رو شدند. همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل برای بررسی صحنه قتل زن ۱۹ ساله در محل حاضر شود و در ادامه پسر جوان که زنش را به قتل رسانده بود، هدف تحقیق قرار گرفت. مرد جوان در بازجویی‌ها ادعا کرد که فاطمه برحی دخترعمویش بوده و یک سال قبل به خواستگاری‌اش رفته و با توجه به رضایت خانواده‌ها پای سفره عقد نشستند، اما ۲ روز پس از برگزاری مراسم عقد، فاطمه با مرد دیگری از خانه فرار کرد. 

پسر جوان گفت: یک سال بود که شب و روز نداشتم و هرجا که احتمال می‌دادم همسرم به آنجا رفته باشد را سر زدم تا اینکه اطلاع پیدا کردم همسرم در مشهد است به همین خاطر به دنبالش رفتم و ابتدا او را بخشیدم و با هم به آبادان بازگشتیم.

مرد همسرکش ادامه داد: بعد از رسیدن به آبادان خانواده‌ام با حرف‌های‌شان مرا تحریک کردند و به خاطر اینکه همسرم از خانه فرار کرده بود به من سرکوفت می‌زدند تا اینکه دیگر نتوانستم خشم خود را کنترل کنم به همین خاطر او را به نزدیکی رودخانه بردم و با چاقویی که همراهم بود به قتل رساندم.

مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که پدرشوهر فاطمه که عمویش است سال‌ها قبل نیز خواهرش را که پس از زندانی شدن شوهرش قصد طلاق داشته با تصور خیانت تصمیم به قتل‌اش گرفته و عمه فاطمه را نیز به طرز فجیعی به قتل می‌رساند و پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شود. در گام بعدی نیز مشخص شد فاطمه تسلیم ازدواج اجباری با همسرش شده و روز عقد همراه یکی از دوستانش که دختر جوانی است به مشهد فرار کرده و زندگی پنهانی داشته است تا اینکه شوهرش به سراغ‌اش رفته و او را به آبادان بازمی‌گرداند.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسید پسرعموی بی‌رحم این جنایت هولناک را با همدستی افراد دیگر انجام داده باشد، اما وی در بازجویی‌های فنی اصرار داشت که این قتل را به تنهایی انجام داده و پس از تحقیقات پلیس نیز مشخص شد قاتل در این جنایت همدستی نداشته است.

عامل جنایت روانه زندان شد تا اینکه اولیای دم با حضور در دادگاه رضایت خود را مبنی بر بخشش عامل قتل فاطمه برحی اعلام کردند و پسر جوان با قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا در دادگاه در جلسه دیگری به جنبه عمومی جرم‌اش بپردازند.

برچسب ها: اخبارجنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sudi
۱۲:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
آدما لایق بهترنیها هستن و درک داشتن یک زندگی ایده آل برای اینور آدما سخته
با تمام زحمت و تلاش و آرزو وارد زندگی بدون عشق و علاقه چه لذتی داره که هم حق زندگی رو از اون دختر گرفتی هم خودتو وارد برزخ زندگی کردی ...یا الان با عذاب وجدان آیا مطمئنی میتونی اون 100% زندگی ایده آل که میتونستی در کنار همسری که عاشقانه دوستت داره رو داشته باشی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
حکم خدا رو اجرا کرده ....
Iran (Islamic Republic of)
sudi
۱۱:۵۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
خدا هیچ وقت دوست نداره خون انسانی ریخته بشه یا بنده اش مجبور به ازدواج بدون عشق و علاقه بشه رو مطمئن باش نمیپسنده آخه زندگی که نه عشقی نه دوست داشتنی نه حتی علاقه ی وجود نداره به چه درد میخوره...به نظر من لطف بزرگی به اون مرد کرده بوده آخه دو فردا دیگه این پسری که با هزاران امید و زحمت و تلاش میخواد وارد زندگی بدون عشق و علاقه بشه خدا رو خوش میامد اینجور آدما درک اینکه لایق بهترینا هستن رو ندارند حالا با عذاب وجدان میخواد چیکار کنه آیا اون زندگی که لایقش هست رو میتونه 100% داشته باشه...
آزادانه زندگی کن یا بمیر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر سر خانواده این دختر بیچاره . خوب شد مرد و راحت شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
خانواده اش ببخشند جواب خدا را چه میدهی.تمام رویاهای یک دختر از بین رفت و در نهایت به فجیعترین شکل پژمرده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
باید شرط قبل ازدواج ، رضایت نامه کتبی دختر ثبتی دریک مرکز مشاوره باشه بدون اجبار
این چ مدلشه؟؟؟
اجبار باشه اگه خطر جانی دختری و تهدید کنه باید دختر از همچین محیطی دور بشه
چ مدلشه خانواده نسل در نسل قاتل ن ک !!!!
خب پیشگیری کنند حتما مشکل از تعصبات فرهنگی و قومی شونه
حتی متاهل هاشون ک ب اجبار ازدواج کردن تو دنیای مجازی گدایی محبت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
کاملا معلومه دختره ب اجبار با پسر عمویش ازدواج کرده

چرا قانون نمیتونه جلوی این خانواده ها متعصب و بگیره؟؟

چرا اقدام قانونی یک دختر علیه ازدواج اجباری ، برای والدین و خانواده اینقدر شنیع هس ک قبل از ازدواج جلوگیری بشه بهتره ؟ یا فرار از خانه؟؟

عجب تعصبی !
تو همچین فضاهای قتل هم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
قتل شده عین آب خوردن
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۵:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
همانطور که مردان در مورد ازدواج حق دارند زنان هم حق دارند . ازدواج اجباری دخترها با کسی که دوستش ندارند آخرش میشه همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
در این کشور راحت دختران سربریده می شوند مردان بخشیده می شوند کجاست این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
آهای عدالت بیناموسی به نظرت عدالت اینجورمردها بایدمدال افتخارداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
مخاطب علی . حیف اسمی که روی توه شیطان صفت گذاشتن. ننگ به تو
همچین مردایی رو باید نابود کنن که فکر نکنن زن بی ارزش و جونش توی دست اون بی شرفاست
Iran (Islamic Republic of)
س ن
۱۶:۱۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
عزیزم راحت هم سر بریده نمیشن ، وقتی خانواده دختر قاتل رو بخشیدن قانون چکار میتونه بکنه ، قانون فقط می‌تونه به اندازه ی جنبه ی عمومی جرم ، مجرم رو مجازات کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
این بخشش اصلا قشنگ نیست چون اینا ادامه دهنده ی افکار و فرهنگ غلط شون میشه به اسم ناموس و.. آدم رو کشتن هیچ جای بخششی نداره واقعا جای تاسف داره
آخرین اخبار