معاون اقتصادی استاندار سمنان از نیاز این استان به حداقل ۱۰ هزار نیروی کار ساده و ماهر خبر داد. گفت:استان سمنان سال گذشته رتبه سوم رشد اقتصادی را از آن خود کرد.

محمدرضا صادقی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: مشکل عمومی استان کمبود نیروی کار است و در این راستا مکاتباتی با ریاست جمهوری داشتیم و اعلام کردیم به ۱۰ هزار نیروی کار ساده و ماهر کار در حوزه صنعت نیازمندیم.

وی افزود: کسب رتبه سوم استان در بخش رشد اقتصادی، باعث شگفتی و مرهون ظرفیت نیرو‌های انسانی توانمند است.

صادقی بیان کرد: این جلسات بهینه و با خروجی مطلوب است که به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود و اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی به بهترین نحو، ایفای نقش می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، مدیریت‌های سال گذشته در حوزه صنعت و کشاورزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته شاهد هم افزایی خوبی در حوزه‌های مدیریتی در بخش‌های مختلف بودیم و امیدواریم نا ترازی‌های موجود تقلیل یابد و مسیر توسعه هموارتر شود.

صادقی با اشاره به ضرورت و تداوم رشد تولید در سال‌جاری، همکاری بانک‌های عامل را در پرداخت تسهیلات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات حاکم بر کشور در بخش کمبود نقدینگی، شاهد درخشش و همکاری شبکه‌های بانکی استان در بخش اعطای تسهیلات بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.