سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: در راستای همکاری، تعامل و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران، انجام تعهدات و با توجه به شعار سال در حوزه تولید تفاهم نامه راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در این شهرستان امضا شد.

فتاح کرمی سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: در راستای همکاری، تعامل و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران، انجام تعهدات و با توجه به شعار سال در حوزه تولید تفاهم نامه راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در این شهرستان امضا شد.

فتاح کرمی با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنایع استان در این شهرستان و سهم ۴۵ درصدی این شهرستان از صادرات استان اظهار کرد: امید است ظرف مدت کوتاهی نسبت به افتتاح این نمایندگی اقدام شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی این نمایندگی، انجام وظایف و مأموریت‌های اداره کل استاندارد استان در حوزه نظارت بر واحد‌های تولیدی تحت پوشش در شهرستان‌های بروجن و لردگان تسهیل خواهد شد.

مهدی پژوهش افزود: برای تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید"، نیاز به سرعت بخشی تولید و تسهیل در کار تولیدکنندگان است؛ بر این اساس با راه‌اندازی نمایندگی استاندارد در این شهرستان می‌توان قسمتی از موانع را رفع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار