«برادران سوپرماریو» بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخت

انیمیشن «برادران سوپر ماریو» با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار، به عنوان پرفروش‌ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی در تاریخ شناخته شد.

به نقل از ورایتی، اکران «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) محصول یونیورسال، ایلومینیشن و نینتندو که از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده، نه تنها توانسته است جزء پرفروش‌ترین‌ها در افتتاحیه جهانی یک انیمیشن باشد بلکه با نیم میلیاردی شدنش رکورد دیگری را ثبت کرد و پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی در تاریخ شد.

قبل از این، پیش بینی‌هایی درمورد افتتاحیه «برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie) صورت گرفته بود که حکایت از آن داشت این اثر بتواند در افتتاحیه داخلی خود در بیشتر از ۴هزار سالن سینمایی فروش ۱۲۵ میلیون دلاری داشته باشد و در افتتاحیه بین المللی در ۷۰ کشور خارجی نیز، رقم ۱۰۰ میلیون دلار را ثبت کند که با موفق عمل کردن در افتتاحیه خود، در این مدت، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی نیز، فروش داشته است.

«برادران سوپر ماریو» ساخته «آرون هورواث» و «مایکل یلنیچ» و با دوبله «کریس پرت»، «چارلی دی»، «آنیا تیلور - جوی» و «جک بلک» به ترتیب در نقش‌های ماریو، لوئیجی، پرنسس هلو و بوسر تا روز پنج شنبه توانسته است در بازار‌های داخلی، فروش ۲۶۰.۳ و در بازار‌های جهانی، فروش ۲۴۸.۴ میلیون دلاری داشته باشد و رقمی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار را از فروش جهانی خود ثبت کند.

از سال ۲۰۱۹ تاکنون، «برادران سوپر ماریو» دومین اثر انیمیشنی پرفروش است و با توجه به این که هنوز روی پرده سینما‌های دو کشور کره جنوبی و ژاپن نرفته است احتمال فروش یک میلیارد دلاری آن بعید نیست. 

مکزیک، بریتانیا و ایرلند، آلمان، فرانسه و استرالیا کشور‌هایی هستند که «برادران سوپر ماریو» در گیشه‌های آن‌ها فروش خوبی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.