مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از انجام هماهنگی‌های لازم و شروع امور اجرایی جشنواره کوچ عشایر با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری این جشنواره خبر داد.

حسن محمدی ادیب در جلسه هماهنگی جشنواره کوچ عشایر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه، گفت: با توجه به نزدیکی موعد برگزاری جشنواره کوچ عشایر امور اجرایی این جشنواره طبق تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی دخیل آغاز شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه وظایفی که برای دستگاه‌های مربوطه از جمله اداره کل میراث‌فرهنگی، اداره کل امور عشایری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان تعیین شده است مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی ادیب تاکید کرد: امور اجرایی جشنواره آغاز شده است و با همکاری فرمانداری بیله‌سوار و دستگاه‌های حاضر طی روز‌های آینده آماده سازی محل برگزاری جشنواره و برپایی چادر‌های عشایری در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: دهمین دوره جشنواره ملی و اولین دوره جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان همزمان با مراسم رسمی افتتاح رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و با حضور سفرای کشور‌های عضو اکو در روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد مغان برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار