سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ مؤمنی گفت: در هفته آخر ماه مبارک رمضان ما شب‌های قدر را داریم که همکاران بنده روز‌ها و شب‌های با برکت و پرکاری را دارند و توفیق خدمت گذاری و بردن اجر معنوی نیز در کنار فعالیت نصیب همکاران بنده گردیده است.

وی افزود: روز قدس و عید فطر نیز مراسمات سنگین‌تر و فعالیت بیشتری از سوی همکاران بنده صورت می‌پذیرد که تمهیدات ترافیکی روز قدس از چند هفته قبل برنامه ریزی شده بود و با جلسات مختلفی که داشتیم از سحرگاه جمعه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در محل‌های خدمتی خود مستقر شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف دانشگاه تهران، میدان انقلاب و محل‌های دیگر جهت پاکسازی محور‌ها و عدم توقف خودرو‌ها استقرار داشتند تا خودرویی پارک نکند و بعد از راهپیمایی شهروندانی که از نماز جمعه بازمی گردند به سهولت تردد نمایند.

سرهنگ مؤمنی افزود: بخاطر حضور پرشور مردم در مقابل دانشگاه اولین محدودیت را در ساعت ۸ از میدان انقلاب و چهار راه ولیعصر (عج) اجرا کردیم و بعد از آن در ساعت ۹ محدودیت‌های ترافیکی را از میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران، از تقاطع توحید آزادی به سمت دانشگاه، و از خیابان جمهوری به سمت شمال و بلوار کشاورز به سمت جنوب اجرا کردیم.

وی گفت: تقریباً در ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه ظهر بود که محدودیت‌ها رها شد و در ساعت ۱۵ وضعیت ترافیک عادی را در این محدوده شاهد بودیم.

برچسب ها: حوادث ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار