معاون ساخت توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: ۴ پروژه ریلی بزرگ که یکی از آنها راه آهن بستان آباد_ تبریز است امسال به بهره برداری می رسد.

عباس خطیبی گفت: با توجه به شعار سال در خصوص مهار تورم و رشد تولید،  ما چهار پروژه ریلی را در دستور کار داریم که عمده این پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا کار آنها همچنان دنبال می‌شود.

به گفته معاون ساخت توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، طبق هدف گذاری های که امسال انجام شد باید بتوانیم ۴ پروژه ریلی امسال افتتاح و به بهره برداری برسد.

او می گوید: یکی از مهم ترین پروژه ها ساخت راه آهن بستان آباد_  تبریز است که  در ادامه راه آهن میانه_  بستان آباد است که در سال های قبل افتتاح شده است.

 معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور  گفت: بخشی  از این راه آهن که مقرر شده به بهره‌برداری برسد ۴۴ کیلومتر است که  در راستای کریدور غرب به شرق ساخته شده است و همچنین مرکز استان آذربایجان شرقی را از مسیر کوتاه تری متصل میکند که  حدود ۱۱۴ کیلومتر  از طول مسیر کوتاه می‌شود.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
عجب خبری پخش می کنید. عنوان 4 تا هست ولی در عمل فقط به یکی اشاره شده است آن هم قبلا افتتاح شده است و لازم نیست بی عرضگی های دلت ها را به رخ بکشید که پرژه نیمه تمام افتتاح کرده اند. متاسفانه وقحات از حد خود گذشته است و مسئولین بی عرضه به راحتی هر غلطی می کنند و آب از آب تکان نمی خورد.
آخرین اخبار