معاون فنی و راه‌های روستایی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیون تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

منصور نجفقلی زاده افزود: در مدت یاد شده محور‌های اردبیل – آستارا و نیر-اردبیل بیشترین تخلف فاصله طولی غیرمجاز را داشته اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-سرچم با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱ میلیون و ۱۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۷۳ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل، ۱۱۲ هزار تخلف در محور اردبیل- سرچم و ۹۵ هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز نیز در محور اسالم -خلخال ثبت شده است.

نجفقلی زاده از ثبت ۸ میلیون و ۶۷۴ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این میزان ۶ درصد از کل تردد استان اردبیل را شامل می‌شود.

او تصریح کرد: در سال گذشته ۳۱۸ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو، ۳۰۸ هزار تخلف در محور گرمی – بیله سوار و ۳۸۲ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-قره آغاج ثبت شده است.

معاون فنی وراه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت متوسط استان را ۷۶ کیلومتر برشمرد و بیان کرد: انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه قوانین راهور را رعایت کنند.

نجفقلی زاده فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.