استاندار اردبیل گفت: در استان اردبیل ۹ هزار نفر از کودکان یتیم و بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد هستند.

سید حامد عاملی افزود: در استان اردبیل ۹ هزار نفر از کودکان یتیم و بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد هستند که برای ۷ هزار نفر از آن‌ها با همراهی خیران استانی و خارج استان، حامی‌یابی انجام شده و ۲ هزار نفر همچنان فاقد حامی و سرپرست هستند.

استاندار اردبیل گفت: از اول ماه مبارک رمضان به ویژه هفته احسان و اکرام ایتام، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و حامی‌یابی آغاز شده تا همه این کودکان یتیم تحت حمایت حامیان قرار گرفته و از حمایت‌های مادی و معنوی آن‌ها بهره‌مند شوند.

عاملی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، خیرخواهی به نیت امام علی (ع) و دستگیری از فقرا و ایتام در استان اردبیل در حال انجام است که از نیکوکاران می‌خواهیم دستگیر ۲ هزار فرزند فاقد حامی باشند.

او اظهار کرد: مردم متدین و عاشق اهل بیت استان اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان با اعمال خیر و نیک خود سعی کردند تا در دستگیری از نیازمندان و فقرا پیشگام باشند و اقدامی ماندگار انجام دهند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های کمیته امداد، موسسات خیریه و نهاد‌ها و مراکز نیکوکاری نیز پای کار آمدند تا به عشق مولای خود علی (ع) دستگیر ایتام، فقرا و نیازمندان باشند تا در دنیای آخرت شرمنده مولای‌مان علی (ع) نباشیم.

عاملی تنوع ارائه خدمات کمیته امداد را در پشتیبانی از این خانواده‌ها و ایتام ستودنی خواند و تصریح کرد: این نهاد انقلابی وظیفه خطیر و سنگین خود را در قبال این خانواده‌ها به شایستگی انجام داده و با برپایی سفره‌های احسان، توزیع سبد غذایی و رونق افطاری‌های ساده سعی کرده است تا حمایت همه جانبه را از این خانواده‌های نیازمند انجام دهد.

او بیان کرد: اهالی خیرخواه استان و خیران خارج از استان باید در حمایت این خانواده‌ها دست یاری به سمت نهاد کمیته امداد بردارند و این مجموعه را بیش از گذشته یاری کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با همراهی خیران، اقدامات خوبی در استان آغاز شده به طوری که ۳۷۰۰ نفر از ایتام تحت حمایت یکی از خیران بوده که این خیر با پرداخت مبالغی هنگفت از این کودکان در ابعاد مختلف حمایت می‌کند.

عاملی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی استثنایی است تا به عشق مولای خود علی (ع) دستگیر نیازمندان بوده تا با این کودکان و کشیدن دست محبت بر سر آن‌ها زمینه خیر و برکت را برای خانواده و آحاد جامعه فراهم کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.