استاندار فارس گفت: استان فارس در جایگاه نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور قرار دارد.

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزرای عضو این شورا و استانداران سراسر کشور به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات رییس جمهور و تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه‌های مسئول در فارس این استان توانسته با جهش قابل توجهی، جایگاه نخست را در ب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بین استان‌های بزرگ کشور به خود اختصاص دهد.

استاندار فارس گفت: طی این مدت پیگیری‌های جدی و مستمری نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی فارس و فرمانداران شهرستان‌های استان برای اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

او گفت: تحقق وعده‌های دولت و ایجاد مسکن و سرپناه برای مردم از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی فارس است و جلسات کارگروه مسکن استان به منظور رفع موانع این طرح و تقویت آن به شکل هفتگی برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس، ارتقای ۱۳ رتبه‌ای جایگاه این استان در بین استان‌های کشور را مرهون زحمات و پیگیری‌های همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دانست و گفت: لازم است که این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق اهداف دولت پرشتاب‌تر استمرار یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار