عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس اراک گفت: نصرت خدا بسیار نزدیک‌تر از آن است که تصور شود و رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد.

آیت الله تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان اراکی گفت: نصرت خدا نزدیک است و طبق وعده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد.

آیت الله تلخابی افزود: روحیه نژادپرستی، دنیاطلبی و سلطه جویی، از دلایل دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام و مسلمانان است و آنان معتقدند هر جا که پای سرباز اسراییلی برسد جزو خاک اسراییل است که این نشان از سلطه جویی بی حد و حصر آنان است.

او یکی از ویژگی‌های ناپسند صهیونیسم را تعصب نژادی و علاقه به دنیا دانست و اضافه کرد: این دلایل و زمینه‌های بیان شده عجیب نیست که اسرائیل دشمن شماره یک خود را جمهوری اسلامی ایران بداند و صهیونیست‌ها از هر عاملی که بتواند به مبارزه با ایران و اسلام کمک کند حمایت کنند.

سخنران مراسم پایانی راهمپیمایی اراک با اشاره به اینکه اموزه اعتقادی صهیونیسم نیل تا فرات است بیان کرد: دلیل تحمیل جنگ و توسعه تروریسم از این اعتقاد آنان ناشی می‌شود در حالیکه نصرت خدا نزدیک است و حتی مقامات امنیتی ارشد اسراییل وضعیت فعلی خود را خطرناک می‌دانند.

او گفت: امروز مردم روزه دار در این حماسه بزرگ شرگت کرده و حماسه‌ای عظیم را خلق کردند که جای تشکر دارد نصرت خدا نزدیک و بسیار نزدیک‌تر از آن است که حتی تصور شود و رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد.

آیت الله تلخابی ادامه داد: بزرگان و مقامات ارشد امنیتی اسرائیل در روز‌های اخیر اعلام کرده اند که درخصوص امنیت اسرائیل احساس خطر کرده اند و خودشان در مقالاتی اعلام کرده اند که وضعیت امنیتی اسرائیل سخت است، ولی ایرانیان به سرعت به سمت مصونیت هسته‌ای حرکت می‌کنند.

او تاکید کرد: آن‌ها می‌نویسند تهدید در چند عرصه محسوس است و بحران در ارتش عمیق‌تر می‌شود، اما اسرائیل اولویت‌های دیگری دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری گفته اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز که چند سال از این سخن ایشان گذشته است، ما اعتقاد داریم فرمایش مقام معظم رهبری به حق است و یقینا این‌ها ۲۰ سال آینده را نخواهند دید. مقام معظم رهبری با تحلیل وضعیت موجود اسرائیل و منطقه و تحلیل خودشان فرمودند، که خود اسرائیل می‌خواهد که نابود شود و خودشان دنبال نابودی خودشان هستند.

آیت الله تلخابی افزود: برخی بزرگان امنیتی اسرائیل نوشته اند که ایران متقاعد شده که اسرائیل به سمت نابودی خود گام برمی دارد و در حال بررسی این مسئله است که آیا به او کمک کند که طناب را دور گردن خود بپیچد یا اینکه بگذارد اسرائیلی‌ها خود را نابود کنند.

او بیان کرد: بر اساس آموزه‌های اسلام و قرآن این امید در جامعه ما وجود دارد که ظالم بقا نخواهد داشت، ظالمان در جهان جایگاهی نخواهند داشت و نابود خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.