به گفته معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ فقره ریزش و رانش سنگ در محور‌های مواصلاتی استان رخ داد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موج بارشی در این استان گفت: امروز ۱۰۰ فقره ریزش و رانش سنگ در محور‌های مواصلاتی استان رخ داد که با تلاش راهداران، جاده‌ها در کمترین زمان ممکن پاکسازی شد و اکنون مشکلی برای تردد در هیچ یک از محور‌ها وجود ندارد.

محمد حسین پور افزود: با توجه به احتمال ریزش لحظه‌ای سنگ به درون جاده، رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بتوانند خودروی خود را کنترل کنند.

او گفت: هم اکنون شاهد بارش مداوم باران در بیشتر محور‌های ارتباطی استان هستیم، اما هیچ انسداد جاده‌ای گزارش نشده و تردد به راحتی برقرار است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۰۰ راهدار با ۱۲۸ دستگاه راهداری در طول ۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر در حال خدمات رسانی هستند و تمامی محور‌ها باز هستند.

حسین پور تاکید کرد: رانندگان و تمام کاربران برای دریافت آخرین وضعیت جاده‌های این استان می‌توانند با سامانه گویای ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و چنانچه با مشکلی در راه‌های استان مواجه شدند سریعا تماس حاصل کنند.
طبق اعلام سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، این سامانه بارشی از بامداد دیروز آغاز شد و تا صبح فردا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.