نخست وزیر مجارستان می‌گوید کی‌یف از نظر اقتصادی توانایی ادامه جنگ را ندارد و اگر کمک‌ها قطع شود درگیری تمام خواهد شد.

ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان ضمن انتقاد از حمایت اتحادیه اروپا از اوکراین گفت: «:در واقع، از نظر اقتصادی اوکراین کشوری است که وجود ندارد. سقوط شاخص‌های اقتصادی در این کشور بسیار زیاد بوده که کاملا قابل درک است... بدیهی است که اوکراین نمی‌تواند خود را تامین مالی کند. سوال این است که آیا ما باید از اوکراین حمایت کنیم یا خیر». 

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر مجارستان افزود: «زمانی که آمریکا و اروپا به این سؤال پاسخ «نه» دهند، درگیری پایان خواهد یافت.

نخست وزیر مجارستان تاکید کرد که اروپا ده‌ها میلیارد دلار برای حمایت از اوکراین هزینه می‌کند و این امر نمی‌تواند به طور نامحدود ادامه یابد. 

گفتنی است مجارستان نسبت به دیگر متحدان غربی خود رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده و تا کنون از ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین خودداری کرده است. مجارستان همچنین اجازه عبور کمک‌های نظامی از مرز‌های خود را نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
یک عمر با همین روش ها آمریکا شد آمریکا ..ولی مطمئنا رو به زوال است الحمدلله ..از بس که خبیثن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۲:۱۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
نه دیگه کار از کار گذشته. با فروختن اعضای بدن سربازان روسی توسط جراحان اکراینی کل اکراین حق روسیه شده و اگر تمام اموال جهان در اکراین به حراج گذاشته شود هم فرقی نمی کند. اکراین تحت شرایط خون و استخون باید و الا و لابد به روسیه ملحق شود و نقشه های سراسر جهان عوض شوند. تا بساط آزمایشگاه های بیولوژیکی امریکا هم در منطقه برچیده شود. حکم صادر شد و مجری حکم را اجرا خواهد کرد تحت هر شرایطی.
آخرین اخبار