ایمانیه:

راهپیمایی روز قدس نشان‌ از عمق معرفت مردم است

استاندار فارس، حضور پررنگ و با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان از عمق معرفت ملت نسبت به مسائل روز توصیف و ارزیابی کرد.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شیراز ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم شیراز و استان فارس در این رویداد جهانی گفت: امروز بحمد الهی شاهد بودیم مردم حتی در روستا‌های استان حضور پررنگی در روز جهانی قدس داشتند.

او، این مسئله را نشان از عمق معرفت و بصیرت مردم دانست و گفت: عمق کینه تاریخی رژیم صهیونیستی زیاد است و به مسلمانان حتی اجازه نمی‌دهند در سرزمینی که متعلق به خودشان است به عبادت بپردازند.

استاندار فارس با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که رژیم جعلی صهیونیستی سوای مباحث سیاسی به مسلمانان اجازه خواندن قرآن و نماز را هم در سرزمین خودشان نمی‌دهند، گفت: این‌ها نشان‌دهنده عمق کینه اسرائیل نسبت به مسلمانان و اسلام ناب محمدی (ص) است.

ایمانیه همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت ایران همواره متوجه این کینه تاریخی رژیم صهیونیستی هستند و با درایت، فهم و معرفت خود حضور پررنگی در این راهپیمایی داشته تا به سهم خود با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار