امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسرائیل هر جنایتی که موجب شرمندگی بشر است را انجام می‌دهد و ملت ایران نمی‌توانند در مقابل این جنایت‌ها سکوت کنند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت را برای کشور مهم و حیاتی دانست و گفت: خانواده‌ها موضوع مهم جمعیت و فرزندآوری را مورد توجه قرار دهند که دشمن می‌خواهد از این راه به کشور ضربه وارد کند.

امام جمعه مرکز استان در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: امروز مردم یاسوج حضور باشکوهی در مراسم روز جهانی قدس داشتند که از این حضور آگاهانه شما مردم استان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: اسرائيل هم سرزمین ملت فلسطین را غصب کرده هم خون مردم مسلمان را می‌ریزد و هر جنایتی که موجب شرمندگی بشر می‌شود را انجام می‌دهد ما نمی‌توانیم در برابر این همه جنایت سکوت کنیم.

آیت‌الله حسینی بیان کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل کار هوشمندانه‌ای بود و اگر این نام‌گذاری صورت نمی‌گرفت اسرائيل شعار نیل تا فرات را عملیاتی می‌کرد.

وی با بیان اینکه به یاری خداوند سقوط اسرائل حتمی است، گفت: اگر مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا نکند استعمار و اسرائیل بر امت مسلمان پیروز می‌شوند اما این حضور باشکوه ثابت کرد که افول این رژیم کودک‌کش حتمی است.

آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه در صحنه‌های مختلف انقلاب همه مردم با گرایش‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند، گفت: در مراسمات راهپیمایی شاهد حضور مردان و زنان سالخورده و همه گروه‌های سنی هستیم که نشان از بیداری و مجاهدت مردم دارد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش  گفت: هر ملتی که می‌خواهد مقتدر باشد باید نیروی نظامی مقتدری داشته باشد که ارتش جمهوری اسلامی ایران اینگونه است.

آيت‌الله حسینی با بیان اینکه ملتی  که ارتش قوی نداشته باشد ملت ذلیلی است، افزود: به ارتش که قدرت و عزت ملت ایران است افتخار می‌کنیم و قدردان آنها هستیم.

وی از حضور باشکوه جوانان در مراسم شب‌های احیاء قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم تبلیغات دشمن برای اینکه جوانان را از محافل دینی و مذهبی دور نگه دارند اما شاهد حضور باشکوه آنها در مراسمات احیاء بودیم

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: در مجالس که در مساجد و حسینیه‌ها و حتی خانه‌ها برگزار می‌شد شاهد حضور زیبای جوانان در مراسمات احیاء بودیم که از آنها قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.