نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیام مهم راهپیمایی روز قدس وحدت در جهان اسلام و ضربات نهایی جهان اسلام بر پیکر متعفن رژیم اشغالگر قدس است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه ۲۵ فروردین در راهپیمایی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به اعتراف سران خود، دچار انکسار درونی شده است.

وی اضافه کرد: پیام مردم ما در این راهپیمایی، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در نهایتِ فشارهای بین‌المللی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: مردم بار دیگر نشان دادند بر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب استوار و پایدار هستند و برای رسیدن به اهداف خود هیچ مانعی حتی تهدیدات بین‌المللی و تحریم‌ها را نمی‌شناسند. ان‌شاءالله به‌زودی شاهد محو و سقوط رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست بین‌الملل خواهیم بود.

در آینده نزدیک اسرائیل سقوط خواهد کرد

استاندار بوشهر نیز در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پیام روز قدس سرعت در فروپاشی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و همان‌گونه که رهبری فرمودند، این رژیم عمرش کمتر از ۲۰ سال دیگر تمام است.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه مقامات صهیونیستی و آمریکایی پیش‌بینی کرده‌اند که با این روند سرازیری، در آینده نزدیک اسرائیل سقوط خواهد کرد، افزود: امروز بیش از ۲ میلیون نفر از صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی آماده ترک و خروج از آن‌جا هستند.

وی تصریح کرد: درگیری‌های مقامات اسرائیل با یکدیگر و مجموعه مسائل سیاسی و امنیتی آن‌جا نشان می‌دهد که فرآیند سقوط رژیم صهونیستی آغاز شده و با ابتکار امام خمینی (ره) و به‌همت مسلمانان ایران و جهان، کمتر از ۲۰ سال دیگر این رژیم نخواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.