هیئت ورزش‌های همگانی استان سمنان و سازمان بسیج ورزشکاران ضمن گرامیداشت روز قدس، اعلام کردند که همواره در صف اول حماسه سازی‌ها هستند.

هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان و سازمان بسیج ورزشکاران طی بیانیه‌ای از مردم به ویژه جامعه ورزش و خانواده ورزش همگانی استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال روز جهانی قدس، یادآور تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و اراده امت اسلام علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارد.

در این بیانیه می‌خوانیم: در این راستا هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان و سازمان بسیج ورزشکاران استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت این روز تاریخی و جهانی، حمایت از شجاعت و مقاومت ملت مظلوم فلسطین را بر خود فرض می‌داند و از اقشار مختلف شهروندان، ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، کمیته‌ها و پیشکسوتان ورزشی در استان دعوت می‌نماید تا صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ با مسلمانان جهان هم صدا شوند و فریاد بیزاری از دشمنان قدس شریف را سر دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.