غلامرضا شعبانی‌بهار گفت: با توجه به رضایت تیراندازان، قرارداد مربی کره ای را تا پایان بازی های آسیایی تمدید کردیم.

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره تمدید قرارداد مربی کره‌ای اظهار کرد: مربی کره‌ای ۶ ماه در اینجا کار کرده بود و از نظر عملکردی رضایت خوبی بین ورزشکاران تیم ملی وجود داشت و اکثر خواهان تمدید قرارداد او بودند. با توافقی که داشتیم دوباره قرارداد را تا پایان بازی‌های آسیایی منعقد کردیم که او در این رقابت‌ها در کنار ما باشد.

او درباره مدت قرارداد این مربی تصریح کرد: قرارداد هفت ماهه بستیم و ادامه آن به ارزیابی و نتایجی که خواهیم داشت چه در کسب سهمیه و چه بازی‌های آسیایی و حتی قهرمانی آسیا بستگی دارد و امیدوارم به نتایج خوبی در این مسابقات برسیم. چنانچه نتایج خوب باشد برای سال ۲۰۲۴ دوباره قرارداد این مربی را تمدید می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره شرایط مالی فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: هنوز برای فدراسیون‌های ورزشی بودجه‌ای اعلام نکرده‌اند و نمی‌خواهیم به این سرعت قضاوت هم کنیم، اما امیدوارم فدراسیون‌ها با توجه به اینکه امسال، سال بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است با مشکل مواجه نباشیم، زیرا آثارش را به طور حتم هم در بازی‌های آسیایی و هم کسب سهمیه المپیک و حتی خود المپیک خواهد گذاشت.

شعبانی بهار درباره اینکه شانس کسب چند مدال را باید در بازی‌های آسیایی متصور باشیم، گفت: قطعأ پیش‌بینی ما این است در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا به مدال برسیم. تمام تلاش خودمان را برای کسب سهمیه انجام می‌دهیم. البته امیدوارم برای کسب سهمیه کار ما به روز‌های پایانی کشیده نشود، اما اگر هم برسد تلاش خواهیم کرد تا به سهمیه برسیم. ان‌شاالله در مسابقات آسیایی و بازی‌های آسیایی هم چند مدال بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.