دبیرکل جنبش انصارالله یمن اعلام کرد صهیونیست‌ها در تلاشند تا تمامی ابزار‌های قدرت امت اسلامی را از آنان سلب کنند.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای سوءاستفاده از منابع مالی مسلمانان، تأکید کرد که اسرائیلی‌ها به دنبال سلب ابزار‌های قدرت جهان اسلام هستند.

به گزارش المسیره، دبیرکل جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد: صهیونیستها، یاوران شیطان هستند و در تلاشند تا تمامی ابزار‌های قدرت امت اسلامی و اصول و مذهب را از آنان سلب کنند.

وی گفت: یهودیان در تلاش هستند که به دشمنی جهان اسلام با خود پایان دهند تا اینکه امت اسلام در قبال تلاش‌های آنان برای تسلط بر خود، هیچ واکنشی نشان ندهد. تا سیاست‌ها و مواضع خود را برای امت اسلامی تعیین کنند. یهودیان قصد دارند امت اسلامی، توطئه‌های آنان را تأمین مالی و اجرایی کند و هزینه جنگ‌های نیابتی‌شان را بپردازند.

دبیرکل انصارالله با اشاره به اینکه نقطه نخست در درگیری با صهیونیستها، مسئله ابراز دوستی با آنان است که قرآن کریم نسبت به این امر هشدار داده است، افزود: موضعگیری درست این است که امت اسلام از طریق بسیج دائمی، از ارتباط با یهودیان مصون شود. کشور‌های عربی سازشکار با رژیم صهیونیستی باعث شده است که در ازای دوستی با صهیونیستها، علیه ملت‌های خود دست به توطئه بزنند. 

وی تاکید کرد: نباید سکوت، گزینه امت اسلام در مقابله با دشمنان باشد. سکوت به معنای رساندن آنان به اهدافشان است. دشمنان در زمینه سیاسی می‌کوشند کاری کنند که متجاوزان بر امت اسلامی چیره شوند و اختلافات سیاسی در میان آنان ایجاد کنند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی انصارالله با اشاره به سود مادی دشمنان اسلام از مسلمانان، خاطر نشان کرد: یهودیان کاری کردند که مسلمانان از دلار استفاده کنند تا بیشترین نقش را در پیوند دادن اقتصاد جهانی به دلار ایفا کنند، ولی باید در همه زمینه‌ها با آنان وارد جنگ شد و درک کنیم که برای تسلط بر ما تلاش می‌کنند.

دبیرکل انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از هر گونه خیزش امت اسلامی جلوگیری می‌کنند و با سیاست‌های مخرب، با آن می‌جنگند، تأکید کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از حاکمیت اسلام در کشورهایمان تلاش می‌کنند و دین‌های جدیدی خلق می‌کنند تا آن را در جوامع ما گسترش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
الهی همیشه امت اسلامی پایدار و متحد باشند . مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار