عبدالله دارایی گفت: میزان بیکاری استان البرز در سال گذشته ۹/۲ بوده است و این عدد در سال گذشته برای نخستین در تمام طول سال گذشته نرخ بیکاری استان تک رقمی بوده است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز در ابتدای جلسه کارگروه اشتغال استان البرز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری استان البرز در سال گذشته ۹/۲ بوده است و این عدد در سال گذشته نخستین بار در تمام طول سال گذشته نرخ بیکاری استان تک رقمی بوده است، همچنین ۳۴۰ هزار بیمه شده در استان داشته ایم.

او افزود: در سال گذشته حدود ۶۸۰۰ مجوز اشتغال خانگی ارائه شده است که از این میان حدود ۲۱۰۰ شغل موفق و پایدار ایجاد شده است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵۶۰۰ شغل از محل اعطای تسهیلات اشتغالزایی در استان ایجاد شده است.

او افزود: بر اساس قانون در سال گذشته باید ۴۳ هزار شغل در استان ایجاد میشد که موفق به ایجاد ۵۶ هزار شغل شدیم که ثبت ۱۳۰ درصدی تعهد اشتغال آفرینی استان در سامانه ملی رصد را به همراه داشت.

به گفته دارایی در سال گذشته ۳۷۷۶ نفر از طریق کاریابی در استان مشغول به کار شدند و ۱۵ مجوز موسسه شغلی و مشاوره و کاریابی در استان ارائه شده است.

مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز با تاکید به مدل ایجاد اشتغال مهارت محور محور در استان گفت: در نظر داریم در سال ۱۴۰۲ با تاکید به فرموده رهبر معظم انقلاب با کمک توسعه اقتصاد مردم محور از طریق تعاونی ها نسبت به اشتغال بیشتر تلاش کنیم.

برچسب ها: نرخ بیکاری ، وزیر کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۱:۳۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
این آمار روی کاغذه واقعیت مطلب یه چیز دیگست یه نگاه به سطح شهر کنید میفهمید