معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی ۶۰۶ هزار تن کالا از پایانه مرزی ماهیرود طی پارسال خبر داد.  

حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پارسال  ۶۰۶ هزار و ۲۷۸ تن کالا اعم از صادرات و ترانزیت با ۱۴ هزار و ۹۹۴ دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود جابجا شده است.
 
او با اشاره به اینکه در این مدت ۴۹۶ هزار و ۷۵۵  تن کالا از پایانه مرزی ماهیرود صادرات شده است افزود: این میزان صادرات کالا به وسیله ۱۰ هزار و ۲۷۳   دستگاه ناوگان انجام شده است.
 
حاجی صفری از افزایش ۳.۴ درصدی ترانزیت از مرز ماهیرود خبر داد و بیان کرد: پارسال ۱۰۹ هزار و ۵۲۳ تن کالا به وسیله ۴ هزار و ۷۲۱ دستگاه ناوگان از مرز ماهیرود ترانزیت شده است.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی عمده‌ترین کالا‌های صادراتی از پایانه مرزی ماهیرود را ترکیبات نفتی و سیمان اعلام کرد.  

او همچنین تصریح کرد: دارو‌های گیاهی از کشور اندونزی، روغن نباتی از کشور امارات، شکر از کشور هند، آرد از کشور روسیه و کود شیمیایی از کشور ترکیه عمده‌ترین کالا‌های ترانزیتی از مرز ماهیرود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار