مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین از افتادن یکی از شهروندان بخش الموت شرقی به داخل رودخانه و ناپدید شدن وی خبر داد.

محمدرضاعلیمی مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: صبح امروز یک زن ۶۰ ساله که در ماهی سرای خود در  روستای محمودآباد بخش الموت شرقی در حال باز کردن دریچه آب به استخر پرورش ماهی بود به داخل رودخانه افتاد.
 
وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه، چهار تیم امدادی مستقر در الموت غربی و الموت شرقی به همراه یک تیم واکنش سریع از قزوین برای جست وجو به این منطقه اعزام شدند.
 
علیمی خاطر نشان کرد: جسد این خانم بعد از ساعت‌ها جستجو با کمک مردم پیدا شد.
 
مدیر کل مدیریت بحران استان افزود: با توجه به هشدار هواشناسی و پیش بینی بروز سیل در استان، ۱۷ پایگاه امدادی و ۹ تیم، همراه ۲ تیم واکنش سریع تا بهبود اوضاع در حالت آماده باش قرار دارند.
 
وی به دلیل صدور هشدار نارنجی وضع هوا از شهروندان و مسافران خواسته از استقرار، تجمع و حتی نزدیک شدن به هر گونه رودخانه، مسیل و حتی تأسیسات آبی مانند کانال‌های آبیاری دشت قزوین خودداری کنند.
 
صاحب پرورش ماهی، این مزرعه را در بستر رودخانه احداث کرده است که با معرفی به حوزه قضایی بخش الموت شرقی مقرر شده بود تمهیدات ویژه برای ایمنی ماهی سرا اندیشیده و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۹:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
الموت نیازمند توجه بیشتر است تا کسی به قول برخی سهل انگاری نکنند .
در روستای کلان الموت شرقی یک پل ۵ متری مالرو هم وجود ندارد . بارها و بارها پیگیری و استمداد کرده ایم اما کسی پاسخی نداده
ممنونم اگر پیگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۹:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
الموت نیازمند توجه بیشتر است تا کسی به قول برخی سهل انگاری نکنند .
در روستای کلان الموت شرقی یک پل ۵ متری مالرو هم وحود ندارد . بارها و بارها پیگیری و استمداد کرده ایم اما کسی پاسخی نداده
ممنونم اگر پیگیری شود
آخرین اخبار