مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر با ناوگان ریلی این منطقه در ایام نوروز امسال نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۶ درصد افزایش یافت.

آقای قربانی گفت: در ایام نوروز امسال از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان ۱۳۵ هزار و ۲۹۰ مسافر جابجا شدند در حالی که تعداد مسافر جابجا شده در مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ هزار و ۱۵۵ نفر بود.

وی اظهار کرد: این تعداد مسافر جابجا شده از طریق ناوگان ریلی این منطقه در ایام نوروز امسال شامل ۱۱۶ هزار و ۹۸۹ مسافر بین شهری و ۱۸ هزار و ۳۰۱ مسافر حومه‌ای بود.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه‌ای جابجا شده در ایام نوروز امسال از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان نسبت مدت مشابه سال گذشته به ترتیب سه درصد و ۳۵ درصد بود.

آقای قربانی با اشاره به نقش و اهمیت حمل و نقل ریلی و ضریب امنیت بالای این نوع حمل و نقل در مقایسه با سایر حمل و نقل های  عمومی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل ریلی منطقه آذربایجان ۲۷ درصد از سهم جابجایی مسافر در ایام نوروز آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: راه آهن منطقه آذربایجان در ایام نوروز امسال با نظافت قطار‌ها و ایستگاه‌ها به استقبال از عید نوروز رفت و برنامه‌های فرهنگی و موسیقی سنتی در ایستگاه‌های حوزه زیر پوشش برای مسافران اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.