سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در راستای ارتقا سلامت و امنیت غذایی شهروندان تعداد ۳۰۰ نفر از بازرسان بهداشتی در قالب ۷۴ تیم بصورت شبانه روزی تا پایان ماه مبارک رمضان نظارت دارند.

رسولی زاده سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در راستای ارتقا سلامت و امنیت غذایی شهروندان تعداد ۳۰۰ نفر از بازرسان بهداشتی در قالب ۷۴ تیم بصورت شبانه روزی تا پایان ماه مبارک رمضان بر فعالیت مراکز تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی، مراکز اقامتی، مجتمع های رفاهی خدماتی، اماکن عمومی و سایر مراکز حساس در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر بصورت مستمر نظارت دارند.

وی بیان کرد: با تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در ایام نوروز تاکنون حدود ۱۵ هزار و ۲۳۲ بازدید در ساعات مختلف شبانه روز از مراکز عرضه موادغذایی شامل رستوران‌ها، کبابی، ساندویچ فروشی انجام شده که در مجموع از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون مقدار ۴۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم موادغذایی و لبنی فاسد و تاریخ منقضی کشف و معدوم شد.

رسولی زاده تصریح کرد: در این طرح تعداد ۲۵۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند که از این تعداد ۶۱ مورد پلمب، تعداد هشت هزار و ۸۷۵ مورد سنجش انجام شده با دستگاه پرتابل و ۸۱۳ مورد بازدید گشت مشترک با سایر ادارات را در دستور کار خود قرار داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار