شریفی با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی دشمن مشترک همه مسلمانان جهان است، گفت: امروز شاهدیم که روز قدس به عنوان الگوی وحدت جهان اسلام و خاری در چشم دشمنان است.

 رضا شریفی  در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور زاهدان اظهارداشت: مهمترین طرح اسرائیل توقف پیشرفت جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران هست که برای آن تاکنون اقدامات متفاوتی را در منطقه انجام داده که البته همه آنها منجر به شکست شده است.

وی تصریح کرد: مسلم است که اسرائیل در آشوب های اخیر برای منطقه ما نیز برنامه داشت اما خوشبختانه بار دیگر با هوشیاری مردم بصیر سیستان و بلوچستان ناکام ماند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان های خود و دین مبین اسلام با هیچ‌کس شوخی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواستند تا جمهوری اسلامی را با سیاست هزار زخم از پای درآورند بنابراین تلاش های زیادی کردند از ترور دانشمندان هسته‌ای گرفته تا خرابکاری در مراکز هسته‌ای و امنیتی که همه این توطئه‌ها با هوشیاری و هوشمندی مردم ناکام ماند و هر جا ضربه‌ای زدند ۱۰ برابر آن را خوردند.

شریفی با تاکید بر اینکه ما هیچگاه در مقابل اسرائیل کوتاه نیامده و نمی‌آییم، افزود: دشمنی جهان اسلام با صهیونیست‌های اسرائیلی امری مسلم است که این موضوع نماد وحدت مسلمانان نیز محسوب می شود.

وی تصریح کرد: همچنین بسیاری از ادیان دیگر همچون مسیحیان و یهودیان نیز این فرقه جعلی را قبول ندارند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به آزادگان جهان جرات فریاد داد، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که روز قدس به عنوان الگوی وحدت جهان اسلام و خاری در چشم دشمنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار