کارشناس مسائل سیاسی گفت: فلسطین امروز، فلسطین دیروز نیست و اسرائیل هرچه سریعتر به نقطه زوال خود نزدیک می‌شود.

غفوری، کارشناس مسائل سیاسی گفت: این روز‌ها که دشمن ظالم و منحوس رژیم صهیونیستی در ماه رمضان به مسجد الاقصی هتک حرمت کرده و موجب رنجش مسلمانان شده، اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس امسال دوچندان شده است. 

او افزود: در واقع روز قدس لیله القدر تاریخ است که باید با هوشیاری طی شود و تا رهایی قدس ادامه یابد.

غفوری ادامه داد: روز قدس و راهپیمایی این روز نشانه دلبستگی ملت ایران به مسئله فلسطین و روزی که باید فریاد بلند مسلمان نسبت به صهونیست‌های اشغالگر بیشتر شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: روز قدس در حکم مشت محکمی به دهان دشمنان است، روزی که ملت فلسطین احساس می‌کنند ملت‌ها پشت سر آنان ایستاده اند و روزدمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی و حرکتی عمیق و پرمعنا است.

غفوری افزود: روزی که ملت‌های مسلمان بدون واسطه مقامات خود می‌توانند با دنیا حرف بزنند و روز حفظ امنیت ملت ما ودستاورد‌های انقلاب اسلامی است و روزی که ملت ایران اعتراض خود را به اشغال مسجد مقدس قدس بیان می‌کنند.

او ادامه داد: نگاهی به اوضاع منطقه فلسطین نشان می‌دهد، فلسطین امروز، فلسطین دیروز نیست و مردم فلسطین به جای سنگ امروزه با موشک به جنگ صهونیست‌ها می‌روند و تحولات امروز منطقه هم نشان می‌دهد اسرائیل هرچه سریعتر به نقطه زوال خود نزدیک می‌شود وامروز دیگر کشور‌ها دست دوستی به سمت اسرائیل دراز نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.