مدیر جهاد کشاورزی دشتیاری گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه مرغداری و صنایع تبدیلی و تکمیلی و باغات میوه های گرمسیری و اصلاح الگوی کشت در دشتیاری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام گرفته است.

  منصور رئیسی در بازدید از مزارع کشاورزی دشتیاری اظهار کرد: با هدف توسعه بخش کشاورزی و ارتقای میزان تولیدات این بخش ،از ابتدای سال گذشته تاکنون  بیش از ۱۱۵۰میلیارد ریال برای توسعه مرغداری و صنایع تبدیلی و تکمیلی و باغات میوه های گرمسیری و اصلاح الگوی کشت در شهرستان دشتیاری توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام گرفته است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتیاری افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح ها  تولیدات بخش کشاورزی شهرستان به میزان ۱۱۰۰۰ تن افزایش خواهد یافت و برای  ۳۰۰ نفر فرصت شغلی جدید فراهم می‌شود.

وی عمده طرح‌هایی که با حمایت جهادکشاورزی، بهره‌برداران  سرمایه‌ های خود را به آن اختصاص داده اند را  شامل ایجاد ۸ واحد مرغداری صنعتی، احداث ۲۰۰ هکتار باغات میوه های گرمسیری، ۴ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی شیلاتی نظیر واحدهای پودر ماهی، سردخانه ،بسته بندی و نگهداری ماهی و میگو و بسته بندی تن ماهی برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار